Jente eller gutt?

Jeg tror at det er en jente, men jeg pleier å ta feil;) hvertfall tidlig i graviditeten :joyful:
Eneste er at jeg er litt sugen på søtsaker om dagen, veldig ulikt meg og det var likt da jeg gikk gravid med storesøster☺️ Godt mulig at det et derfor eg tror det blir ei jente:dummy1:
 
Jeg har verken ønske eller følelse for kjønn, men venninna mi føler at jeg blir guttemamma.
Vi får (forhåpentlig) se :happy:
 
Tipper og føler gutt, håper litt på jente...
 
I dag har mini erklært at han ønsker seg en lillesøster (han vet ikke at jeg er gravid). Er det et tegn? :bag: :hilarious:
 
I dag har mini erklært at han ønsker seg en lillesøster (han vet ikke at jeg er gravid). Er det et tegn? :bag: :hilarious:
Han her ønsker seg en lillebror. må være bror, søster var uantuelt! Han vet heller ikke at noe er på gang, ble bare et tema tilfeldig her en dag :D
 
I dag har mini erklært at han ønsker seg en lillesøster (han vet ikke at jeg er gravid). Er det et tegn? :bag: :hilarious:
Ei god venninne av meg er tobarnsmor nå. Da hun gikk gravid med sistemann, ventet hun lenge med å si noe til eldste. Likevel drev eldstejenta i flere anledninger å påsto at det var en gutt i magen til mamma (da visste ingen kjønnet enda), hun hadde også sagt at det var en baby i magen til mamma før noen visste at hun var gravid:p hun eldste har nå en lillebror❤️
 
Back
Topp