Jente eller gutt?

Jeg har følelse på gutt og mannen på jente, så det skal bli en spennende ultralyd om noen uker;)
 
Har gutt fra før av og sikker på at det blir gutt denne gangen også. Har alltid vært redd for å få 2 gutter og masse støy. Hehe.
Om jeg får beskjed om jente så tror jeg det ikke før jeg har sett det :laughing002
 
Siden jeg har lik form nå som med gutten jeg har tror jeg det er gutt nå også :)
I min familie er jeg siste jente som er født, bare gutter i min generasjon og under. Kjæresten har 3 brødre, så oddsen er stor for gutt tror jeg :) Ønsker meg en jente, men blir glad uansett❤
 
Følte gutt sist, og det var rett :)
Har ingen følelse enda, men regner nesten med at det blir enda en gutt :)
 
Jeg har en liten følelse om at det er jente (kanskje egentlig bare ett lite «håp»:sorry:).. Så blir spennende å finne det ut!!

Forrige gang var jeg ganske sikker på gutt (også ett lite håp siden samboer gjerne ønsket det første gang) og da stemte det:)

Har en liten følelse av at det blir gutt igjen også, men det tror jeg bare er fordi alle sier jeg kommer til å være guttemamma;)
 
Har ikke noe følelse på kjønn enda i denne graviditeten. Mannen tror det blir jente :)
Jeg er usikker på om det var magefølelse i forrige graviditet eller bare det at jeg alltid hadde sett for meg at vårt første barn skulle være en gutt, men uansett så stemte det :joyful: Verdens fineste gutt!:Heartred
 
Har en følelse på at det blir gutt :dummy: Spennende å se om det stemmer :p
 
Aner ikke. Hadde sterk følelse forrige gang, og den viste seg å være feil!:wacky:
 
Jeg trodde det skulle være jente sist, det ble en gutt! Nå tror jeg gutt, kanskje siden det er det vi allerede har! Blir så spennende å se!
 
Hadde magefølelse på gutt sist gang, det stemte ☺️ Tror det blir gutt nå også. Men sist gang var jeg super kvalm på denne tiden, det er jeg ikke nå. Så kanskje det er ei jente. Blir spennende
 
Trur jente pga sex 5 dagar før eggløysing..
men ungane ønsker seg gutt. blir spennande å sjå!
 
Magefølelsen sier at jeg bærer på en gutt. Jeg har én gutt og én jente fra før, og symptomene hittil (evt mangel på symptomer) minner mest om da jeg gikk med gutten min.
 
Har veldig følelse på jente :sign19både mannen og jeg har alltid tenkt vi kom til å få kun gutter, helt til jeg ble gravid - da fikk begge følelse av jente.
 
Følelse av det det blir ei jente, men da blir det vel en gutt :singing:
 
Har en liten følelse på jente, men jeg er veldig spent på ultralyden ❤️
 
Back
Topp