Jente eller gutt?

Jeg er bare 4+6.
Men ifølge en sånn kinesisk kalender skal dette være jente :hilarious::angelic:

Kan ikke si at jeg kjenner noe, tror ikke mannen har noen følelse heller, men mamma har Jentefølelse. Jeg vil ikke vite noe før eventuelt fødsel så blir jo spennende å se om det går rette veien for oss denne gang ❤️

Jeg tror egentlig på sånne følelser om det ene eller andre kjønnet, men denne gangen har jeg likevel en sterk følelse på at det blir gutt! Sikkert fordi jeg så langt har vært mye mer kvalm enn da jeg var gravid med dattera. Blir spennede på OUL, vi er for nysgjerrige til ikke å vite :happy:

Jeg tror egentlig på sånne følelser om det ene eller andre kjønnet, men denne gangen har jeg likevel en sterk følelse på at det blir gutt! Sikkert fordi jeg så langt har vært mye mer kvalm enn da jeg var gravid med dattera. Blir spennede på OUL, vi er for nysgjerrige til ikke å vite :happy:
Spennende, ja! Av samme grunn (bare motsatt likevel:angelic:) som deg tror jeg også det blir det andre kjønnet. Superkvalm sist = jente, ikke kvalm nå = gutt?
Det blir spennende å se!

Jeg tror det er en av hver, eller jente..

Jeg har skikkelig jentefølelse, men jeg tok feil sist :P

Jeg har overhode ingen formeining:rolleyes:
Har både guttog jente fra tidligere, men dette svangerskapet her har til nå være totalt ulikt de andre..
Vi tenker at vi skal la dette få være en overraskelse som kommer og ikke vite hva det er:)

Har du en følelse av tvillinger? Så spennende! Kjæresten håper på tvillinger her :D

Ja, det er helst fordi jeg synes det har vært så mye mer denne gangen, hvertfall frem til nå. Mer kvalm, mer sliten, mer ligamentsmerter. Vi satt inn to egg, så det er jo en mulighet for at jeg har rett. Vi får se på torsdag ;)

Jeg tror gutt, men flere rundt meg tror jente :)

Jeg var ganske sikker på gutt forrige gang, og det stemte. Denne gangen tror jeg det er jente, men det kan likegjerne være ønsketenkning :p
Har mistet en jente tidligere, så hadde vært veldig fint å få oppleve å være jentemamma også, men det viktigste er såklart at babyen er frisk og rask. Og om det er gutt blir det sikkert gøy for sønnen vår å vokse opp med søsken av samme kjønn også. Vi har lurt på å ikke vite kjønn denne gangen, men får se hvordan det går, hehe. Jeg vet jo at uansett så spiller det ingen rolle når babyen er kommet til verden - da er det jo dét som er vår baby :)

Jeg har absolutt ikke noen formening om kjønnet, men jeg håper på jente da vi har 2 gutter fra før:)
Blir glad uansett kjønn, men ser frem til å finne ut av det. Svigermor mener bestemt at det blir gutt.

Har to gutter fra før, så regner egentlig med det blir en gutt til. Men jeg har litt jentefølelse. Det hadde jeg forrige gang og.

Veldig sterke symptomer til tross for singel embryo, og at jeg plutseig ble super fan av søtesaker... gir meg en jentefølelse.

Alltid hatt følelse på at jeg blir guttemamma, så magefølelse sier gutt. Vi blir uansett overlykkelige hva enn det blir :D

Jeg har ingen magefølelse, men tror det blir en gutt, kun fordi jeg har to gutter fra før. Blir spennende å se!

Jeg har ingen magefølelse Men føler svangerskapet foreløpig er ganske annerledes enn sist, og da fikk jeg gutt- så kanskje jente denne gangen? Blir spennende å se Lykkelig uansett hva det blir

Back
Topp