Jente eller gutt?

Førstegangstrønder

Flørter med forumet
Februarlykke 2022❄️
Har dere en følelse om hvilket kjønn som ligger i magehulen?:) Og til dere som har barn fra før, har følelsen stemt med virkeligheten?

jeg har en følelse av at det skjuler seg en gutt til meg:Heartblue
 
Har dere en følelse om hvilket kjønn som ligger i magehulen?:) Og til dere som har barn fra før, har følelsen stemt med virkeligheten?

jeg har en følelse av at det skjuler seg en gutt til meg:Heartblue
Jeg har fra før en gutt, og det stemte med magefølelsen den gang. Har følelse på gutt denne gangen også :)
 
Foreløpig har jeg ingen følelse...... håper der kommer, for det er jo spennende å se om det er riktig eller ikke :angelic:
Sist følte jeg jente, og det ble det.

Oppdatering ette besøk hos bestemor:
Hun er heeeelt sikker på det blir gutt, og det var litt spesielt. Så nå tror jeg faktisk det blir gutt :love7
 
Last edited:
Forrige gang var jeg helt sikker på at det var ei jente. Det var det også.

denne gangen har jeg en vag følelse på gutt
 
Første barn stemte magefølelsen med at det var jente, akkurat det eg trodde.
Andre barn stemte med magefølelsen på at det var gutt. To helt forskjellige svangerskap, så tenkte med meg sjøl at det ikke var jente denne gangen.
 
Har to gutter, og begge gangene følte jeg på meg at det var det. Samme denne gangen, så det blir vel ny gutt
 
Har ingen følelse enda, men har tre gutter fra før så regner med det er gutt nummer fire på vei:rolleyes:
 
Både Husbonden og jeg blir glade same hva vi får, men jeg lurer på om jeg kanskje føler litt på at det er jente? Begynte i dag at jeg plutselig fikk den tanken så skal bli spennende å se:Heartpink:Heartblue
 
Har en gutt fra før å da var jeg helt sikker på at det var en gutt.... Samme følelse så nå så blir spennede☺️
 
Har ingen følelse enda xsmile9
 
Jeg har 2 gutter fra før av, trodde det var gutt begge gangene. Denne gangen blir det nok en gutt til da nesten ingen i familien min klarer å blande. Men jeg har en bitteliten følelse på jente.

Vi er 3 søstre,
Han er 2 brødre,
Moren min er 3 søstre,
Faren min 3 brødre,
Moren hans 3 søstre
Av søsken barna jeg har er det 2 søstre og 8 gutter fordelt på resten, så ingen blanding der heller.
 
Jeg har 2 gutter fra før av, trodde det var gutt begge gangene. Denne gangen blir det nok en gutt til da nesten ingen i familien min klarer å blande. Men jeg har en bitteliten følelse på jente.

Vi er 3 søstre,
Han er 2 brødre,
Moren min er 3 søstre,
Faren min 3 brødre,
Moren hans 3 søstre
Av søsken barna jeg har er det 2 søstre og 8 gutter fordelt på resten, så ingen blanding der heller.
Oida:love017 blir spennende å se!!
 
Føler det er en jente i magen, men spiller ingen rolle har en av hver fra før av :Heartpink:Heartblue
 
Back
Topp