Bkno5729692
Andre møte med forumet
wæ, skjønner ikke hvorfor jeg har postet det samme flere ganger Og hvordan får jeg slettet innlegget mitt?
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her viser ikke nub dessverre, man kan se at kneet er løftet og i veienHer er min fra uke 12+4.
Jeg tror dessverre ikke du vil like svare mitt Nubben er litt vanskelig å se, og det var litt mye der til å være så tidlig, så ta gutt med en klype salt her, det er godt mulig det er noe annet enn en penis jeg ser.Hei! Hva tror dere om denne lille krabaten? Har to gutter fra før, og magefølelsen sier at det blir en tredje gutt 12+2. Syns det er så spennende, så blir veldig takknemlig om noen vil gjette!
Har du forresten video av det? For det kan være lettere å se på video.Vis vedlegget 417058
Fikk ta screenshot fra videoen, babyen var så aktiv så var vanskelig å få tydelige bilder Var 12+5 her. Noen som klarer å tyde, gutt eller jente?
Trodde jeg skulle få svar på kjønnet på nipt testen men det gjorde jeg ikke
Nuben viser ikke her dessverrep, har du flere bilder?Uke 12+6 noen som vil gjette?Vis vedlegget 417370
Jeg ser ikke nuben dessverreVis vedlegget 417380Vis vedlegget 417381
Veldig spent på om noen av dere klarer å tyde denne lille? Ble tatt 12+6
Jeg føler stacking eller vinkel burde vært tydeligere om det var en gutt, så tror jente, men er ikke veldig sikker på denne.Vis vedlegget 417406Vis vedlegget 417407Uke 13+0. Jente eller gutt?
Lener gutt her, men er litt usikker siden stackingen er så langt ute på nuben
Nei det ser fryktelig ut som en penis men det kan jo bare tilfeldigvis være noe annet som ligner da, sa de noe på ultralyden?Er vel neppe noen tvil
Var privat ultralyd i uke 16. Han sa at han blir svært forundret hvis det ikke er guttNei det ser fryktelig ut som en penis men det kan jo bare tilfeldigvis være noe annet som ligner da, sa de noe på ultralyden?
Da er det nok en gutt jaVar privat ultralyd i uke 16. Han sa at han blir svært forundret hvis det ikke er gutt
Gutt ja!!!Er vel neppe noen tvil
Takk for at du tittet uansettJeg ser ikke nuben dessverre
Virker ikke som om jeg får til å legge inn videoHar du forresten video av det? For det kan være lettere å se på video.