Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Prøver igjen, noen som ser noe her?Noen som ser noe her? 12+6. Helt ny på nub-tipping, og usikker på om den hvite streken er nuben eller noe helt annet Vis vedlegget 417431Jordmor mente det var altfor tidlig å mene noe, så fikk ingenting ut av henne.
Ja hvis det er det som er nuben, mulig det ikke er, men virker sannsynligNei, det virket ikke som hun ville si det… syntes det ligner på en gutt selv med «snoppen» som står rett opp.
Hvor mange dager over 12 er du her? Litt vrang vinkel til at jeg tørr å gjette. Har sett bilder som dette som har vært jenter også, så jeg tørr ikke gjette på bilder som ikke er ganske «klassiske»Her er bilde fra tidlig ultralyd i uke 12 hvis det kan hjelpe men har på følelsen at det blir gutt
11+1, er det kanskje litt for tidlig?Hvor mange dager over 12 er du her? Litt vrang vinkel til at jeg tørr å gjette. Har sett bilder som dette som har vært jenter også, så jeg tørr ikke gjette på bilder som ikke er ganske «klassiske»
Ja det er alt for tidlig dessverre.11+1, er det kanskje litt for tidlig?
Jeg tror jenteNoen som har en tanke på om det er jente eller gutt? Var 13+1 på ultralyd.
Har du flere bilder? Nuben viser ikke så godt her.Noen som har en tanke på om det er jente eller gutt? Var 13+1 på ultralyd.
Har du flere bilder? Hvis ikke gjetter jeg gutt på dette, men blæra er så lav at jeg ikke er sikker på om det er blæra også er det veldig tidlig. Nuben ser jentete ut, men så tidlig så er det veldig mange som ser jentete ut.Noen som vil prøve å gjette? Bildet er fra 12+1
Vis vedlegget 419379
Har dessverre ikke tatt vare på flere av bildene fra denne ultralyden. Får bare smøre meg med tålmodighet til neste OULHar du flere bilder? Hvis ikke gjetter jeg gutt på dette, men blæra er så lav at jeg ikke er sikker på om det er blæra også er det veldig tidlig. Nuben ser jentete ut, men så tidlig så er det veldig mange som ser jentete ut.
Du kan prøve deg på gruppa nub theory queens på facebook, de er veldig flinke! Men jeg tipper gutt, så du må si i fra hva det blir daHar dessverre ikke tatt vare på flere av bildene fra denne ultralyden. Får bare smøre meg med tålmodighet til neste OUL
Takk for tips! Skal si i fra :-DDu kan prøve deg på gruppa nub theory queens på facebook, de er veldig flinke! Men jeg tipper gutt, så du må si i fra hva det blir da
Det var jente!ser ut som jente
Så gøy! GratulererDet var jente!
Tusen takk Stas å endelig vere sikker!Så gøy! Gratulerer
Ja det blir noe helt annet når man kan begynne å tenke på «den» som en hun eller en hanTusen takk Stas å endelig vere sikker!
Det var en guttDu kan prøve deg på gruppa nub theory queens på facebook, de er veldig flinke! Men jeg tipper gutt, så du må si i fra hva det blir da