Jente eller gutt - Nub teorien TUL

Har en gutt fra før så nå blir jeg ihvertfall i mindretall
Typisk det, da håper vi det er feil og at det gjemmer seg en jente på oul :p hvis du vil ha en av hver da, det er jo noen som trives best med to av samme kjønn, det er nok absolutt kjekkest for barna:D

Typisk det, da håper vi det er feil og at det gjemmer seg en jente på oul :p hvis du vil ha en av hver da, det er jo noen som trives best med to av samme kjønn, det er nok absolutt kjekkest for barna:D
Har nok et lite håp om ei søt prinsesse, men selvfølgelig takknemlig for en rabagast til:smiley-bounce022:laughing002

Det er altså SÅ spennende å følge med på hva det blir for alle! Det er jo tiden rett rundt hjørnet nå når vi begynner å finne ut av det :D

Dette ble tatt for et par uker siden, 11+6 ca ble det sagt/målt til. Kanskje litt tidlig men hva tror dere ? :)

Vedlegg

• Screenshot_20230926_130330_Gallery.jpg
    Screenshot_20230926_130330_Gallery.jpg
    460,4 KB · Visninger: 123
IMG_0864.jpeg
Denne er veldig enkel, men legger ut likevel så får folk gjette om de vil :D Jeg vet jo hva det er:p
13+4

Ååå,jeg synes ikke det var så lett :laughing002 Men sikkert fordi jeg ikke helt skjønner hvor jeg skal se
Hvis du ser på den hvite lange streken som er helt til høyre på bilde ca midt midten på enden av magen liksom. Hvis det er en gutt så pleier den å stikke litt mer opp og av og til vil man se at det ligger flere små litt mer grå strekeroppå den hvite som man kaller stacking. Så må man se på vinkelen fra toppen på de strekene som man kaller for nub, og gjennom blæra parallelt med ryggraden. Nå hører jeg selv hvor avansert det høres ut, men om man ser på litt flere bilder av gutter og jenter så er det lettere å se forskjell. Jenter har ofte en hvit lang nub også er blæra høyt oppe mot nuben, mens på gutter er den litt lenger nede. Her så ser man en bitteliten sort prikk høyt oppe som er blæra. Så dette er en jente :D

Hvis du ser på den hvite lange streken som er helt til høyre på bilde ca midt midten på enden av magen liksom. Hvis det er en gutt så pleier den å stikke litt mer opp og av og til vil man se at det ligger flere små litt mer grå strekeroppå den hvite som man kaller stacking. Så må man se på vinkelen fra toppen på de strekene som man kaller for nub, og gjennom blæra parallelt med ryggraden. Nå hører jeg selv hvor avansert det høres ut, men om man ser på litt flere bilder av gutter og jenter så er det lettere å se forskjell. Jenter har ofte en hvit lang nub også er blæra høyt oppe mot nuben, mens på gutter er den litt lenger nede. Her så ser man en bitteliten sort prikk høyt oppe som er blæra. Så dette er en jente :D
ahaaa!!! Gratulerer så mye med ei litta jente!! Så stas! :Heartpink Åå jeg skal på ultralyd i morgen, veldig spent på om vi får noen bilder vi kan se NUB

Vet ikke om det er bein eller nub på dette bilde, noen som kan si noe? De ville ikke si noe på sykehuset i dag. Fra en annen vinkel så man bare en liten tutt som hun sa kunne være både gutt og jente, men har ikke bilde av det. Målt til 12+2

Vedlegg

• IMG_7649.jpeg
    IMG_7649.jpeg
    950,6 KB · Visninger: 74
Last edited:
Vet ikke om det er bein eller nub på dette bilde, noen som kan si noe? De ville ikke si noe på sykehuset i dag. Fra en annen vinkel så man bare en liten tutt som hun sa kunne være både gutt og jente, men har ikke bilde av det. Målt til 12+2
Jeg vil si tidlig jente her, det er fremdeles tid for at den vil reise seg også ser jeg ikke helt hvor blæra er. Nuben har ikke tydelig stacking og er veldig parallell til ryggraden, men det er noe over nuben som kan være et ben eller noe som kan være stacking in progress, det vet jeg ikke, men det er fremdeles tidlig :) siden det andre bilde ditt viste mye mer over nuben så tror jeg ikke det er stacking egentlig. Men gutter kan vises på forskjellige måter, at det er en strek med en liten strek på tuppen som er penishode hos gutter og klitoris hos jenter, hvis det er en gutt så vil den reise seg og stå i høyere vinkel i forhold til ryggraden, mens hvis det er jente vil den forbli lav, så enn så lenge ser det ut som jente, men det er fremdeles tidlig.

Jeg vil si tidlig jente her, det er fremdeles tid for at den vil reise seg også ser jeg ikke helt hvor blæra er. Nuben har ikke tydelig stacking og er veldig parallell til ryggraden, men det er noe over nuben som kan være et ben eller noe som kan være stacking in progress, det vet jeg ikke, men det er fremdeles tidlig :)
Åååå, tusen takk, så spennende! Tror ikke vi klarer å vente til ordinær ultralyd før vi får vite, så mulig det må bli en privat tidlig ultralyd om et par uker. Gøy å høre hva du tenker :)

Åååå, tusen takk, så spennende! Tror ikke vi klarer å vente til ordinær ultralyd før vi får vite, så mulig det må bli en privat tidlig ultralyd om et par uker. Gøy å høre hva du tenker :)
Jeg bestilte en privat ultraltd dagen etter otul da de ikke var i posisjon til å se nub og de ikke hadde tid igjen til å sjekke når jeg spurte :hilarious: Jeg hadde tenkt at jeg klarte å se det selvom de ikke sa noe, men det kom aldri i det perspektivet.

Back
Topp