Har en gutt fra før så nå blir jeg ihvertfall i mindretallDet kan se ut som en liten gutt jaGratulerer! Hva er det du har fra før?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har en gutt fra før så nå blir jeg ihvertfall i mindretallDet kan se ut som en liten gutt jaGratulerer! Hva er det du har fra før?
12+5Hvor langt er du påvei her?
Skal på privat ultralyd på fredag, så da får jeg det bekreftet uansett
Typisk det, da håper vi det er feil og at det gjemmer seg en jente på oulHar en gutt fra før så nå blir jeg ihvertfall i mindretall
Har nok et lite håp om ei søt prinsesse, men selvfølgelig takknemlig for en rabagast tilTypisk det, da håper vi det er feil og at det gjemmer seg en jente på oulhvis du vil ha en av hver da, det er jo noen som trives best med to av samme kjønn, det er nok absolutt kjekkest for barna
![]()

Tidlig jente, men det kan fremdeles skje ting.Dette ble tatt for et par uker siden, 11+6 ca ble det sagt/målt til. Kanskje litt tidlig men hva tror dere ?![]()
Ååå,jeg synes ikke det var så lettVis vedlegget 415730
Denne er veldig enkel, men legger ut likevel så får folk gjette om de vilJeg vet jo hva det er
13+4
Men sikkert fordi jeg ikke helt skjønner hvor jeg skal seHvis du ser på den hvite lange streken som er helt til høyre på bilde ca midt midten på enden av magen liksom. Hvis det er en gutt så pleier den å stikke litt mer opp og av og til vil man se at det ligger flere små litt mer grå strekeroppå den hvite som man kaller stacking. Så må man se på vinkelen fra toppen på de strekene som man kaller for nub, og gjennom blæra parallelt med ryggraden. Nå hører jeg selv hvor avansert det høres ut, men om man ser på litt flere bilder av gutter og jenter så er det lettere å se forskjell. Jenter har ofte en hvit lang nub også er blæra høyt oppe mot nuben, mens på gutter er den litt lenger nede. Her så ser man en bitteliten sort prikk høyt oppe som er blæra. Så dette er en jenteÅåå,jeg synes ikke det var så lettMen sikkert fordi jeg ikke helt skjønner hvor jeg skal se
ahaaa!!! Gratulerer så mye med ei litta jente!! Så stas!Hvis du ser på den hvite lange streken som er helt til høyre på bilde ca midt midten på enden av magen liksom. Hvis det er en gutt så pleier den å stikke litt mer opp og av og til vil man se at det ligger flere små litt mer grå strekeroppå den hvite som man kaller stacking. Så må man se på vinkelen fra toppen på de strekene som man kaller for nub, og gjennom blæra parallelt med ryggraden. Nå hører jeg selv hvor avansert det høres ut, men om man ser på litt flere bilder av gutter og jenter så er det lettere å se forskjell. Jenter har ofte en hvit lang nub også er blæra høyt oppe mot nuben, mens på gutter er den litt lenger nede. Her så ser man en bitteliten sort prikk høyt oppe som er blæra. Så dette er en jente![]()
Åå jeg skal på ultralyd i morgen, veldig spent på om vi får noen bilder vi kan se NUBJeg håper du får svar! Du må oppdatereahaaa!!! Gratulerer så mye med ei litta jente!! Så stas!Åå jeg skal på ultralyd i morgen, veldig spent på om vi får noen bilder vi kan se NUB
Ser jentete ut, men jeg klarer ikke se hvor blæra er. Hvor langt er du påvei?
13 +1 når ultralyden ble tattSer jentete ut, men jeg klarer ikke se hvor blæra er. Hvor langt er du påvei?
Da tenker jeg det burde vært stacking eller stått mer opp om det var en gutt. Så tenker jente13 +1 når ultralyden ble tatt![]()
Jeg vil si tidlig jente her, det er fremdeles tid for at den vil reise seg også ser jeg ikke helt hvor blæra er. Nuben har ikke tydelig stacking og er veldig parallell til ryggraden, men det er noe over nuben som kan være et ben eller noe som kan være stacking in progress, det vet jeg ikke, men det er fremdeles tidligVet ikke om det er bein eller nub på dette bilde, noen som kan si noe? De ville ikke si noe på sykehuset i dag. Fra en annen vinkel så man bare en liten tutt som hun sa kunne være både gutt og jente, men har ikke bilde av det. Målt til 12+2
Åååå, tusen takk, så spennende! Tror ikke vi klarer å vente til ordinær ultralyd før vi får vite, så mulig det må bli en privat tidlig ultralyd om et par uker. Gøy å høre hva du tenkerJeg vil si tidlig jente her, det er fremdeles tid for at den vil reise seg også ser jeg ikke helt hvor blæra er. Nuben har ikke tydelig stacking og er veldig parallell til ryggraden, men det er noe over nuben som kan være et ben eller noe som kan være stacking in progress, det vet jeg ikke, men det er fremdeles tidlig![]()
Jeg bestilte en privat ultraltd dagen etter otul da de ikke var i posisjon til å se nub og de ikke hadde tid igjen til å sjekke når jeg spurteÅååå, tusen takk, så spennende! Tror ikke vi klarer å vente til ordinær ultralyd før vi får vite, så mulig det må bli en privat tidlig ultralyd om et par uker. Gøy å høre hva du tenker![]()
Jeg hadde tenkt at jeg klarte å se det selvom de ikke sa noe, men det kom aldri i det perspektivet.