Jente eller gutt - Nub teorien TUL

Vis vedlegget 417058
Fikk ta screenshot fra videoen, babyen var så aktiv så var vanskelig å få tydelige bilder :p Var 12+5 her. Noen som klarer å tyde, gutt eller jente?
Trodde jeg skulle få svar på kjønnet på nipt testen men det gjorde jeg ikke:laughing002
På grunn av vinkelen på rumpa så er jeg litt usikker her om jeg får vinkelen riktig, men det ser jentete ut. Hvis du deler den på nubqueens på facebook så kan de svare med større sikkerhet på denne tror jeg :)

Når har du ultralyd? Jeg føler også det har vært ganske få gutter til nå. Tror jeg har gjettet en eller to.

Jeg hadde otul i dag, men ho sa ingenting om kjønn og jeg turte ikke å spørre heller :P Så vi får smøre oss med tålmodighet frem til oul om ca seks uker(!!)

Fikk du noen bilder da?

Fikk noen, men pappaen vil ikke at jeg legger ut. Men jeg synes uansett ikke jeg ser noe nub på dem. Muligens kanskje på ett, men samtidig ikke sikker på at det er det det er. Jeg har prøvd å se på bildene som er lagt ut i gruppa her fra før, og se om jeg ser forskjell på gutt og jente, men jeg synes alle ser ut som jente, inkludert min egen :P Så får bare vente til oul :)

Fikk noen, men pappaen vil ikke at jeg legger ut. Men jeg synes uansett ikke jeg ser noe nub på dem. Muligens kanskje på ett, men samtidig ikke sikker på at det er det det er. Jeg har prøvd å se på bildene som er lagt ut i gruppa her fra før, og se om jeg ser forskjell på gutt og jente, men jeg synes alle ser ut som jente, inkludert min egen :p Så får bare vente til oul :)
Det er ikke alltid så lett å se, det må jo ligge akkurat riktig for at man kan se midtlinjen, om det ligger litt tiltet så kan det skjule en liten guttenub. Jeg følger med på den nubqueens gruppa på facebook for å prøve å lære mer, og jeg føler det er ekstremt mange flere jenter enn gutter der også, men somregel kommer jo folk tilbake å sier om det var riktig og det ser ut som de sjeldent tar feil.

Det er ikke alltid så lett å se, det må jo ligge akkurat riktig for at man kan se midtlinjen, om det ligger litt tiltet så kan det skjule en liten guttenub. Jeg følger med på den nubqueens gruppa på facebook for å prøve å lære mer, og jeg føler det er ekstremt mange flere jenter enn gutter der også, men somregel kommer jo folk tilbake å sier om det var riktig og det ser ut som de sjeldent tar feil.

Nei, jeg synes virkelig ikke det er lett. Hehe. Så imponert over at du ser noe forskjell. Får prøve å lære meg litt mer selv, så kanskje jeg finner ut om det jeg tror er nub faktisk er nub, og evt hva den betyr :P

Nei, jeg synes virkelig ikke det er lett. Hehe. Så imponert over at du ser noe forskjell. Får prøve å lære meg litt mer selv, så kanskje jeg finner ut om det jeg tror er nub faktisk er nub, og evt hva den betyr :p
Jeg har vært frem og tilbake flere ganger, har trodd jeg har skjønt det så bare nei ikke i det heletatt, men nå gjetter jeg nesten riktig på alle jeg ser på nubqueens siden, men jeg kjenner meg mye mer usikker når jeg ikke har en «fasit» i noen andre proffe som allerede har vurdert :hilarious: Du må gjerne sende det på melding til meg istedenfor å dele det hvis du vil det :)

:love2Tatt i uke 12. Noen tanker om kjønn?

Vedlegg

• IMG_6780.jpeg
    IMG_6780.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 49
Jeg tror egentlig ikke det er nuben jeg ser, men hvis det er det som er nuben så tenker jeg gutt. Har du flere bilder? :)
Nei, dette er det beste jeg har, har oul om 4 uker.. er såå spent på det :nailbiting::happy: følelsen er helt 50/50 nå

Hva tror dere, gutt eller jente?
Her var jeg 12+4 uker.

Vedlegg

• IMG_3579.jpeg
    IMG_3579.jpeg
    282,3 KB · Visninger: 45
  • IMG_3578.jpeg
    IMG_3578.jpeg
    407,9 KB · Visninger: 45
Hei! Hva tror dere om denne lille krabaten? Har to gutter fra før, og magefølelsen sier at det blir en tredje gutt 12+2. Syns det er så spennende, så blir veldig takknemlig om noen vil gjette!

Vedlegg

• IMG_7626.jpeg
    IMG_7626.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 52
  • IMG_7627.jpeg
    IMG_7627.jpeg
    505,9 KB · Visninger: 52
  • IMG_7628.jpeg
    IMG_7628.jpeg
    520,2 KB · Visninger: 52
  • Liker
Reactions: HGM
Hei! Hva tror dere om denne lille krabaten? Har to gutter fra før, og magefølelsen sier at det blir en tredje gutt 12+2. Syns det er så spennende, så blir veldig takknemlig om noen vil gjette!

Back
Topp