Jeg slet som bare det med ammingen med frøkna, så vet hvordan du har detSå bra!Jeg er litt misunnelig, kjenner jeg.
Det endte med at da hun var 4,5mnd så sluttet jeg. Da ammet jeg kun når jeg kjente at jeg hadde lyst og så fikk hun mme ellers
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg slet som bare det med ammingen med frøkna, så vet hvordan du har detSå bra!Jeg er litt misunnelig, kjenner jeg.
Jeg slet som bare det med ammingen med frøkna, så vet hvordan du har detjeg dro det altfor langt før jeg ga opp, hver amming endte med at både hun og jeg satt å gråt. Ingen god følelse! Så jeg er veldig for den "mamming før amming"
Det endte med at da hun var 4,5mnd så sluttet jeg. Da ammet jeg kun når jeg kjente at jeg hadde lyst og så fikk hun mme ellershun er idag en frisk og herlig snart 2åring, så de vokser fint opp på mme også!
![]()
Det er nok helt vanlig for mannfolka ja. Første året er jo mest mor sitt år, på en måte. Hehe, er nok en sjarm med hver alder Ja!Samboer syns det er så kjedelig med spedbarn, han skjønner ikke hvorfor jeg skal holde på lillegutt så myehan liker godt alderen frøkna er i, selv om hun sliter ut begge oss voksne
Formen kommer seg etterhvert![]()
samboer begynner å jobbe nattevakt idag, derfor skulle jeg stå opp med henne. I tillegg skal jeg gå alene i familieselskap med begge ungene, så passet dårlig med søvnløs natt 

Huff, Du er mer enn God! Her har jeg blitt vekket hver 3 time, og er sliten men skal være takknemlig for det! (Fom nåDa er lillegutt blitt 16 dager og vi har hatt en forferdelig natthan har nektet å sove og virker som han har hatt tidvis vondt i magen. Han har vridd seg vekk fra puppen samtidig som han søker helt desperat, og hylgråt flere ganger. Slik gikk hele natten nesten, så ho mor har sovet 2,5 timer før hun måtte stå opp med frøkna
samboer begynner å jobbe nattevakt idag, derfor skulle jeg stå opp med henne. I tillegg skal jeg gå alene i familieselskap med begge ungene, så passet dårlig med søvnløs natt
Frøkna er også blitt forkjølet så dagene er litt tunge akkurat nå
Forhåpentligvis får ikke lillegutt det!
*gjesp*
Håper dere andre får en fin 2.juledag med deres fine små/evnt nyt magene deres den siste tiden![]()
)Håper også det, men gikk overraskende bra i selskapet. Frøkna oppførte seg eksemplarisk (lillegutt sov for det meste bare)Huff, Du er mer enn God! Her har jeg blitt vekket hver 3 time, og er sliten men skal være takknemlig for det! (Fom nå)
Håper dere får en bedre natt inatt og at du får hvilt deg litt.![]()

De skjønte nok at mammen trengte snille barnHåper også det, men gikk overraskende bra i selskapet. Frøkna oppførte seg eksemplarisk (lillegutt sov for det meste bare)![]()

jeg er så heldig! 

jeg er spent på veiing da jeg var der på onsdag som var, og han hadde da "bare" lagt på seg 320g på 13 dager 

Fantastisk det daHan hadde lagt på seg 190g på en uke og det gjennom et utviklingstrinn der han har vært veldig urolig ved puppen, så jeg er fornøyd![]()

frøkna er også veldig flink med ham, hun henter ting til ham hele tiden 
Jeg syns jo også de er ganske søteVet du Anne, barna dine er så søtejeg blir helt øm i hjertet av å se bilder av dem
![]()