Jeg vil se...

Gravidmager er nydelig! Bare synd det kommer med lovehandles og andre fettvalker på bildene;) hihi;) Neida, er ikke så ille nå.. Var mye verre sist gang:)
haha :) de hører liksom med de også... Men ingen som ser på dem, ser jo bare den fine magen :)
 
haha :) de hører liksom med de også... Men ingen som ser på dem, ser jo bare den fine magen :)
Det har du helt rett i ! det er liksom lov å legge på seg som gravid :)
 
Savnet du meg?! :)
Ja, måtte svi meg noen skiver...!
Klart jeg gjorde! :D

Flink du er da! Tenker min lunsj kommer til å bestå av småspising av maten jeg lager til til middag;) En osteskive her og en pølsebit der;)
 
Klart jeg gjorde! :D

Flink du er da! Tenker min lunsj kommer til å bestå av småspising av maten jeg lager til til middag;) En osteskive her og en pølsebit der;)
Hva er dagens middag?
Fant meg et svært glass appelsinjuice, NAMM
 
Hva er dagens middag?
Fant meg et svært glass appelsinjuice, NAMM
I dag er det pølsegrateng og grønnsaker som står på planen:) Må nesten begynne snart om jeg skal få dusjet først.. Tar tross alt bittelitt tid, og mann og barn kommer tidlig hjem i dag siden vi skal i barnebursdag:p Men vanskelig å legge bort pcen, altså;) Får håpe den snart er tom for batteri så jeg ikke har noe valg;)
 
I dag er det pølsegrateng og grønnsaker som står på planen:) Må nesten begynne snart om jeg skal få dusjet først.. Tar tross alt bittelitt tid, og mann og barn kommer tidlig hjem i dag siden vi skal i barnebursdag:p Men vanskelig å legge bort pcen, altså;) Får håpe den snart er tom for batteri så jeg ikke har noe valg;)
åh pølsegrateng er det lenge siden vi har hatt, kanskje vi må ha det en dag! hihi, håper pcen aldri går tom (mohaha!)
 
Jeg er så sunn at min lunch.. eh, frokost! i dag bestod av en solskinnsbolle, smoothie og en sjokolade. :D
Hver dag er en fest, og da må man feire! :jokercolor
 
Jeg er så sunn at min lunch.. eh, frokost! i dag bestod av en solskinnsbolle, smoothie og en sjokolade. :D
Hver dag er en fest, og da må man feire! :jokercolor
Det hørtes helt fantastisk ut!! Jeg vil også ha solbolle :D
 
åh pølsegrateng er det lenge siden vi har hatt, kanskje vi må ha det en dag! hihi, håper pcen aldri går tom (mohaha!)
Pølsegrateng er fantastisk og ungen elsker det! Kjekk mat å lage til de dagene man er hjemme likevel ;-) er jo så lettvint, det bare tar litt tid;-)



Mmmm.. Fikk lyst på drømme bolle jeg! Stappfulle meg eggekrem!! Lurer på om jeg rett og slett må lage det i helga;-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Uke 35+0, tatt i dag :) Hørt mange si at jeg har veldig liten magen, selv syns jeg den er veldig stor og veldig i veien :p

ImageUploadedByBV Forum1358500846.287495.jpg
 
Back
Topp