Jeg vil se...

Hehe, både barn og voksne i barnehagen til tassen spør daglig om hvordan ståa er, så slipper sjelden helt unna. Kun når han får fridager og jeg ikke går ut døra. :p

BVforum via HTC
Jeg går ikke ut døra;) Mannfolket som kjører til og fra bhg når han skal på jobb, så jeg sitter bare hjemme:) Han tar seg av handlingen også nå, så jeg får bare selskap når jeg får besøk;) Også er jeg jo hos jordmor en gang i uka da, så da får jeg jo alltids spørsmål fra en eller annen.. Bor tross alt på et sted der alle kjenner alle, så jeg kommer ikke unna når jeg først går ut døra:P

Er lite utenfor døra her også, så slipper heldigvis unna så mye masing :) Med boblejakka på vises ikke magen en gang, så så lenge jeg har den på slipper jeg mas ute også, bortsett fra at de fleste vet jo at det nærmer seg da...

Jeg går ikke ut døra;) Mannfolket som kjører til og fra bhg når han skal på jobb, så jeg sitter bare hjemme:) Han tar seg av handlingen også nå, så jeg får bare selskap når jeg får besøk;) Også er jeg jo hos jordmor en gang i uka da, så da får jeg jo alltids spørsmål fra en eller annen.. Bor tross alt på et sted der alle kjenner alle, så jeg kommer ikke unna når jeg først går ut døra:P
Heldiggris. Masing gjør ventetiden ti ganger lengre. Nå har folk begynt å sende melding og ringe også. Håpløst. :p

BVforum via HTC

Er lite utenfor døra her også, så slipper heldigvis unna så mye masing :) Med boblejakka på vises ikke magen en gang, så så lenge jeg har den på slipper jeg mas ute også, bortsett fra at de fleste vet jo at det nærmer seg da...
Jeg også vil ha mage som ikke synes;) Eller jakke som skjuler den.. Da hadde jeg i det minste sluppet unna mas fra folk som bare er sånn halvkjente og som ikke hadde visst at det nærmet seg:P

Heldiggris. Masing gjør ventetiden ti ganger lengre. Nå har folk begynt å sende melding og ringe også. Håpløst. :p

BVforum via HTC
Blir noen meldinger her også, men stort sett fra venninner som starter med "hvordan går det?" og da kan jeg være kjapp og svare at det går bra, og et eller annet om at det er jo ganske lenge igjen, eller hvor lenge som er igjen, og da slipper jeg å høre at hun kan komme når som helst;)

Er faktisk ikke så mange venner som vet at jeg er gravid, de nære vennene vet det jo selvfølgelig, men er ikke så lett å ha kontakt med alle når vi har flytta så mye... Har ikke skrevet noe på facebook eller noe sånt, tenkte vi skulle overraske folk med å poste det etter at lillemor er født...

Er faktisk ikke så mange venner som vet at jeg er gravid, de nære vennene vet det jo selvfølgelig, men er ikke så lett å ha kontakt med alle når vi har flytta så mye... Har ikke skrevet noe på facebook eller noe sånt, tenkte vi skulle overraske folk med å poste det etter at lillemor er født...
Oj.. Det hadde ikke jeg klart å holde tett om;-) Kom ut tidlig her på face, men har ikke skrevet noe om det etterpå:-P

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Oj.. Det hadde ikke jeg klart å holde tett om;-) Kom ut tidlig her på face, men har ikke skrevet noe om det etterpå:p

Har ikke vært så lett bestandig.. spesielt siden flere bekjente har fått barn de siste ukene eller venter om ikke så lenge... Men nå har vi klart det så lenge at vi skal nok holde ut de siste ukene også :)

Har ikke vært så lett bestandig.. spesielt siden flere bekjente har fått barn de siste ukene eller venter om ikke så lenge... Men nå har vi klart det så lenge at vi skal nok holde ut de siste ukene også :)
Den ser jeg;-) Har man holdt ut så lenge er jo siste ukene peace of cake ;-)

Den ser jeg;-) Har man holdt ut så lenge er jo siste ukene peace of cake ;-)

Jupp :)

Er litt gøy, når man leser overskriften på flere av trådene, og så går innpå dem,så er det ikke alltid innholde samsvarer med overskriftene altså :P vi er gode på å skravle :)

Jupp :)

Er litt gøy, når man leser overskriften på flere av trådene, og så går innpå dem,så er det ikke alltid innholde samsvarer med overskriftene altså :p vi er gode på å skravle :)
Ja, skjønner at de som kommer til etterhvert faller litt av lasset.. Men samtidig kan vi ikke bruke dyrebar tid på å bytte tråd bare fordi vi kommer på noe annet å skravle om;) Funker kanskje de andre dagene, men skravledøgnet er liksom litt spesielt;)
Satser på at noen får oss tilbake på rett vei igjen når de klikker seg inn og svarer på topptråden uten å lese alt vi har kaklet om ;)

Ja, skjønner at de som kommer til etterhvert faller litt av lasset.. Men samtidig kan vi ikke bruke dyrebar tid på å bytte tråd bare fordi vi kommer på noe annet å skravle om;) Funker kanskje de andre dagene, men skravledøgnet er liksom litt spesielt;)
Satser på at noen får oss tilbake på rett vei igjen når de klikker seg inn og svarer på topptråden uten å lese alt vi har kaklet om ;)

Får håpe det :P Kan bli rimelig forvirra hvis de begynner å lese tenker jeg... Håper bare de tørr hive seg på å svare uansett :) At vi ikke skremmer dem bort!

Får håpe det :p Kan bli rimelig forvirra hvis de begynner å lese tenker jeg... Håper bare de tørr hive seg på å svare uansett :) At vi ikke skremmer dem bort!
Ja, det er det som er faren.. Men vi kan jo ikke tenke på det hele tiden.. Får heller prøve å oppmuntre dem ved å sitere dem hver gang de skriver noe sånn at man kan få igang en samtale med dem også:)

Ja, det er det som er faren.. Men vi kan jo ikke tenke på det hele tiden.. Får heller prøve å oppmuntre dem ved å sitere dem hver gang de skriver noe sånn at man kan få igang en samtale med dem også:)

Jepp :) må prøve å få dem til å føle seg velkommen :)

Jepp :) må prøve å få dem til å føle seg velkommen :)
Kaklehøner! Jeg syns det var vanskelig å komme i gang, og for alt jeg vet sitter dere og huffer og rister på hodet for alt jeg skriver! Haha ;) men hiver meg på og prøver å henge med innimellom!

Back
Topp