Jeg vil se...

Kaklehøner! Jeg syns det var vanskelig å komme i gang, og for alt jeg vet sitter dere og huffer og rister på hodet for alt jeg skriver! Haha ;) men hiver meg på og prøver å henge med innimellom!

Hiv deg på :) Tror vi har skravlesyke i fingrene i dag :p

Absolutt! Cyber-cupcakes og cyber-te til de som stikker innom?:p

BVforum via HTC

Jepp, god ide :) Vil du bake eller koke te? :p
 
Kaklehøner! Jeg syns det var vanskelig å komme i gang, og for alt jeg vet sitter dere og huffer og rister på hodet for alt jeg skriver! Haha ;) men hiver meg på og prøver å henge med innimellom!
Klart vi ikke gjør! Synes du er superflink, og du bidrar jo mye i forhold til mange andre.. Er blant annet folk jeg ikke har sett her inne på en måned som brukte å være kjempeaktive! Cybercupcake til deg, og håper du ikke blir skremt av at vi skriver så mye rart;) Jeg liker ihvertfall veldig godt å prate med deg:)
 
Kaklehøner! Jeg syns det var vanskelig å komme i gang, og for alt jeg vet sitter dere og huffer og rister på hodet for alt jeg skriver! Haha ;) men hiver meg på og prøver å henge med innimellom!
Neida, er vel bare sånn at den som roper høyest er den som får svar. :p

BVforum via HTC
 
Jeg kan bidra med cyber-kaffe!
Mmmmm! Kaffe! Funderer på om jeg må få mannen til å lage en ordentlig kopp til meg når han har lagt ungen.. Ble så fryktelig sløv av å være svimmel og skjelven også spise pannekaker i tillegg.. De legger seg jo tungt i magen.. Kommer ikke til å bli sulten før skravledøgnet er ferdig i morgen;) hihi:)

Neida, er vel bare sånn at den som roper høyest er den som får svar. :p

BVforum via HTC
Vi får oppmuntre alle nye til å skrive med store bokstaver;)
 
Mmmmm! Kaffe! Funderer på om jeg må få mannen til å lage en ordentlig kopp til meg når han har lagt ungen.. Ble så fryktelig sløv av å være svimmel og skjelven også spise pannekaker i tillegg.. De legger seg jo tungt i magen.. Kommer ikke til å bli sulten før skravledøgnet er ferdig i morgen;) hihi:)


Vi får oppmuntre alle nye til å skrive med store bokstaver;)
Ny topptråd? :p blant de to tusen som allerede er der. :p

BVforum via HTC
 
åh, kaffe frista skikkelig nå... får se om jeg orker å reise meg fra sofan og sette på kaffemaskina :)
 
Jeg hører en caramel latte machiato rope fra kjøkkenet.. skal, skal ikke? Dilemma! :D

BVforum via HTC
 
åh, nei nå må jeg faktisk opp å hente en kaffe altså!
 
Ny topptråd? :p blant de to tusen som allerede er der. :p

BVforum via HTC
Haha:) ja, det hadde ikke vært så dumt;) hihihi:) Nei, men det ser ut til at vi har fått noen flere med nå i kveldinga likevel.. Og nå må vi bytte kanal for nå er det unge mødre!!!
 
Haha:) ja, det hadde ikke vært så dumt;) hihihi:) Nei, men det ser ut til at vi har fått noen flere med nå i kveldinga likevel.. Og nå må vi bytte kanal for nå er det unge mødre!!!
Har sett det - så fint, da har vi ikke skremt bort alle sammen. :D

BVforum via HTC
 
Syns dere har vært flinke ikveld jeg jenter :)
 
Men jeg er litt klar for flere magebilder!
 
Jaaa:) Mager<3 Skal se om dere får min etterhvert;) Ble ikke prioritert å ta bilder av vogn, kurv og mage i går siden noen ble litt vel opphengt i skravlingen, men i dag skal jeg se om ikke jeg greier å få det til!:)
 
haha :) er fint med gravidmager :)
Gravidmager er nydelig! Bare synd det kommer med lovehandles og andre fettvalker på bildene;) hihi;) Neida, er ikke så ille nå.. Var mye verre sist gang:)
 
Back
Topp