Jeg vil se...

nøttelitenitreet

Fjompenisse
Tilgangsansvarlig
VIP
August 2018
Sommerfuglene
Mager! :D
Små mager, store mager. Noen som har bilder? :)

BVforum via HTC
 
Har ikke tatt bilder på lange tider:p Kanskje jeg gjør det i kveld når jeg tar bilde av vogna:) Hadde egentlig tenkt å vente til rett før vi setter snuten mot sykehuset, for det gjorde vi sist, og det er så gøy å sammenlikne.. Men hva gjør man ikke for å få til flere innlegg;)
 
Jeg har magebilde fra sist uke!
 

Vedlegg

  • Skjermbilde 2013-01-09 kl. 16.07.19.png
    Skjermbilde 2013-01-09 kl. 16.07.19.png
    305,1 KB · Visninger: 83
Så fin mage, kryssedull! :)

Her er forresten min. Tatt 37+4. :)



BVforum via HTC
 

Vedlegg

  • 1358345764112.jpg
    1358345764112.jpg
    35 KB · Visninger: 82
Jeg har magebilde fra sist uke!
Så søt og liten du er, Kryssedull!! Jeg er så misunnelig på alle dere som har søte, små mager og nesten ikke et gram med fett selv om dere er gravide;) Føler meg som en hval!
 
Så fin mage, kryssedull! :)

Her er forresten min. Tatt 37+4. :)



BVforum via HTC
Åå jeg vil også ha utovermage! min er så rund, lagt seg over hoftene ogsånt. Men man får kose med den magen man har! Kjempeflott babymage Nøtteliten :)
 
Så søt og liten du er, Kryssedull!! Jeg er så misunnelig på alle dere som har søte, små mager og nesten ikke et gram med fett selv om dere er gravide;) Føler meg som en hval!
Hehe nå må jeg nesten le høyt! Liten søt mage kanskje ja... MEN kiloene har lagt seg på resten av kroppen :) +23 da, men ellers :D hoho!
 
Så fine mager :) Tok bilder på søndag vi, må bare få lagt dem inn på pcn, så kan jeg få lagt ut her etterpå :)
 
Det har den vært leeenge. :p den er enda lavere enn det ser ut på det bildet. :p men sier ikke nei takk til fødsel, altså! :p

BVforum via HTC
Hihi:) OK:) Skal prøve å unngå å gi deg falske forhåpninger;)

Hehe nå må jeg nesten le høyt! Liten søt mage kanskje ja... MEN kiloene har lagt seg på resten av kroppen :) +23 da, men ellers :D hoho!
Da hadde du åpenbart litt å gå på;) Synes du ser smashing ut!:) Jeg har gått opp like mye som deg og ser ikke halvparten så bra ut:p

Så fine mager :) Tok bilder på søndag vi, må bare få lagt dem inn på pcn, så kan jeg få lagt ut her etterpå :)
Jaaa:) Mere mager:D
 
Hihi:) OK:) Skal prøve å unngå å gi deg falske forhåpninger;)


Da hadde du åpenbart litt å gå på;) Synes du ser smashing ut!:) Jeg har gått opp like mye som deg og ser ikke halvparten så bra ut:p


Jaaa:) Mere mager:D

åå takk :) Husk at du nesten bare ser magen her da, fått ganske store lår, overarmer, pupper(hurra!) og ikke minst dobbelhake. Men en skal ikke klage, hva gjør man ikke for den lille babyen :) Og så skal vi jo trene etterpå! Men må innrømme jeg ble rimelig sint da jordmor begynte å snakke om at jeg kom til å bli overvektig og blabla. Sånt kan hun si til de som kanskje har fedme til vanlig, og ikke ligger på en normal bmi... Jaja, kun noen uker igjen! (og jeg går ikke til jordmoren lenger!)
 
åå takk :) Husk at du nesten bare ser magen her da, fått ganske store lår, overarmer, pupper(hurra!) og ikke minst dobbelhake. Men en skal ikke klage, hva gjør man ikke for den lille babyen :) Og så skal vi jo trene etterpå! Men må innrømme jeg ble rimelig sint da jordmor begynte å snakke om at jeg kom til å bli overvektig og blabla. Sånt kan hun si til de som kanskje har fedme til vanlig, og ikke ligger på en normal bmi... Jaja, kun noen uker igjen! (og jeg går ikke til jordmoren lenger!)
Klart vi skal trene! Jeg gikk opp over 40 kilo sist og greide å trene bort alle kiloene, så de 25 jeg går opp nå skal ikke være noe problem!:) Vi får hjelpe hverandre med å holde motivasjonen oppe:)

Det var unødvendig sagt av jordmor.. Her bryr hun seg ikke om vekt, og hadde hun gjort det hadde ikke jeg brydd meg.. Forbrenningen min blir snudd helt på hodet når jeg er gravid, så jeg legger på meg uansett hva og hvor mye jeg spiser.. Fikk forbrenningen tilbake til normalt etter fødselen sist og trente i tillegg, og da er det ikke noe problem:)
 
Klart vi skal trene! Jeg gikk opp over 40 kilo sist og greide å trene bort alle kiloene, så de 25 jeg går opp nå skal ikke være noe problem!:) Vi får hjelpe hverandre med å holde motivasjonen oppe:)

Det var unødvendig sagt av jordmor.. Her bryr hun seg ikke om vekt, og hadde hun gjort det hadde ikke jeg brydd meg.. Forbrenningen min blir snudd helt på hodet når jeg er gravid, så jeg legger på meg uansett hva og hvor mye jeg spiser.. Fikk forbrenningen tilbake til normalt etter fødselen sist og trente i tillegg, og da er det ikke noe problem:)
Så godt å høre! Du har jammen vært flink :) så får vi backe hverandre opp her inne, og så renner det nok bare av skal vi se. Motivasjonen min blir nok også å se på mine søstre som ser helt utrolig bra ut selv etter tre-fire barnefødsler, og det å ikke være større enn mine venninner (som forøvrig alltid ligger i hardtrening...)! Ståpåviljen er der hvertfall :) men så er det også viktig å huske at vi skal amme, og derfor ikke må tenke på slanking og slikt med det første! :)
 
Så godt å høre! Du har jammen vært flink :) så får vi backe hverandre opp her inne, og så renner det nok bare av skal vi se. Motivasjonen min blir nok også å se på mine søstre som ser helt utrolig bra ut selv etter tre-fire barnefødsler, og det å ikke være større enn mine venninner (som forøvrig alltid ligger i hardtrening...)! Ståpåviljen er der hvertfall :) men så er det også viktig å huske at vi skal amme, og derfor ikke må tenke på slanking og slikt med det første! :)
Takk for det! Er det en ting jeg er stolt av å ha oppnådd, så er det treningen.. Gikk opp så mye at kneet ble overbelastet, så det tok ganske lang tid før jeg hadde gått ned nok til at jeg kunne begynne å trene, men da ble jeg fit på 6 mnd!:) Sliter ikke med knærne denne gangen, så målet er å gå ned innen et år... Eller innen sommeren om ammingen ikke funker.. Det gjorde den ikke sist, så da trengte jeg ikke å tenke på babyen i forhold til kosthold og trening:) Men vil veldig gjerne amme denne gangen, altså:)
 
Da var bildene endelig kommet seg inn på pcn :)
 

Vedlegg

  • IMG_5764.JPG
    IMG_5764.JPG
    27,5 KB · Visninger: 67
  • IMG_5756.JPG
    IMG_5756.JPG
    24,3 KB · Visninger: 64
Da var bildene endelig kommet seg inn på pcn :)
Herlig mage!!<3

Det klarer jeg dessverre utmerket godt selv. :p
Dessuten begynte folk å kommentere akkurat det allerede før jul, så jeg er vant med det. :p

BVforum via HTC
Hihi:) Det blir vel fort sånn at alle skal kommentere, ja.. Glad jeg holder meg inne for tiden, er så lei av å høre hvor nærme jeg er når jeg prøver å ikke tenke på det.. Er så redd for å bli like utålmodig som sist:p
 
Herlig mage!!<3


Hihi:) Det blir vel fort sånn at alle skal kommentere, ja.. Glad jeg holder meg inne for tiden, er så lei av å høre hvor nærme jeg er når jeg prøver å ikke tenke på det.. Er så redd for å bli like utålmodig som sist:p
Hehe, både barn og voksne i barnehagen til tassen spør daglig om hvordan ståa er, så slipper sjelden helt unna. Kun når han får fridager og jeg ikke går ut døra. :p

BVforum via HTC
 
Back
Topp