Jeg vil se...

Uke 35+0, tatt i dag :) Hørt mange si at jeg har veldig liten magen, selv syns jeg den er veldig stor og veldig i veien :p

Vis vedlegget 2331
Magen din er jo kjempefin uansett om den er stor eller liten etter andre folks mening!!!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Mere mager! :D

BVforum via HTC
 
Endelig fikk jeg også tatt bilde:) Begynner å bli stor nå;-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 

Vedlegg

  • 1358594114486.jpg
    1358594114486.jpg
    71,8 KB · Visninger: 24
Der var din også på plass! Så fin mage! :)


BVforum via HTC
Takk:) Skal finne frem bildet som ble tatt 40+6 sist (rett før vi dro på sykehuset).. Forskjellen er enorm!;-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Takk:) Skal finne frem bildet som ble tatt 40+6 sist (rett før vi dro på sykehuset).. Forskjellen er enorm!;-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Ja! Morsomt å se! Tenkte å gjøre det samme, for tror min er ti ganger lavere denne ganga. :p

BVforum via HTC
 
Da var bildene endelig kommet seg inn på pcn :)
Har ikke fått med meg magebildet ditt :O men altså kjempefin babymage du også! Ligner på magen til en gravid barbiedukke jeg hadde som liten, sånn skikkelig viser at en er gravid mage :) kjempefin!
 
Har ikke fått med meg magebildet ditt :O men altså kjempefin babymage du også! Ligner på magen til en gravid barbiedukke jeg hadde som liten, sånn skikkelig viser at en er gravid mage :) kjempefin!

Haha, takktakk :)
 
Magen den dagen vi dro på sykehuset for igangsetting sist.. 40+6 :p
 

Vedlegg

  • 40+6.jpg
    40+6.jpg
    38,3 KB · Visninger: 12
Og reprise av bildet jeg la ut 38+4 dette svangerskapet.. Rimelig mye større nå?:p
 

Vedlegg

  • 1358949826302.jpg
    1358949826302.jpg
    71,8 KB · Visninger: 11
Så søt liten mage du hadde sist! :) en del større denne gangen, ja. :)

BVforum via HTC
Ja, sist var magen liten og jeg stor:p Glad det har gått motsatt vei denne gangen ;-) Gikk opp over 40 kg sist og nå har jeg bare gått opp 25;-)
 
Back
Topp