Jeg elsker deg/Jeg er glad i deg

Hvordan gjorde han det da?;) ❤️

❤️Adele Marie❤️24.04.13❤️
Det var st.hansaften 2011. han hadde ordna barnevakt. Tok meg med på båttur på kvelden. Der hadde han diska opp med middag og stearinlys. Så hadde han strødd sjokoladehjerter rundt om. Spiste og koste oss. Så hadde han kjøpt med cider til meg og øl til han. Så satt vi og koste oss. Og så BÆM, friddde han. Hihi. Jeg ble satt ut, og flau, men glaaad :oops::D:D:D:D♥♥♥♥

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Det var st.hansaften 2011. han hadde ordna barnevakt. Tok meg med på båttur på kvelden. Der hadde han diska opp med middag og stearinlys. Så hadde han strødd sjokoladehjerter rundt om. Spiste og koste oss. Så hadde han kjøpt med cider til meg og øl til han. Så satt vi og koste oss. Og så BÆM, friddde han. Hihi. Jeg ble satt ut, og flau, men glaaad :oops::D:D:D:D♥♥♥♥

Ååååå gutimalla så nydelig gjort da❤️❤️❤️ Nå tenker dere å gifte dere da?

Aaaaww <3

Ååååå gutimalla så nydelig gjort da❤️❤️❤️ Nå tenker dere å gifte dere da?

Vi skulle egentlig ha gifta oss st.hansaften året etter. Hadde bestilt innbydelser og alt. Men så strakk liksom ikke tiden til. Så vi bestemte oss for å drøye det littegrann. Planen nå er å få det til i løpet av et par år. Har god tid ;) jeg vil gifte meg i utlandet :)

Vi skulle egentlig ha gifta oss st.hansaften året etter. Hadde bestilt innbydelser og alt. Men så strakk liksom ikke tiden til. Så vi bestemte oss for å drøye det littegrann. Planen nå er å få det til i løpet av et par år. Har god tid ;) jeg vil gifte meg i utlandet :)

Greit å ha god tid så alt blir som en ønsker❤️ Hvir i utlandet da? Bare nedærmeste familie da eller?

Greit å ha god tid så alt blir som en ønsker❤️ Hvir i utlandet da? Bare nedærmeste familie da eller?

På en strand i sydligere strøk helst ♡♡ tenker egentlig bare meg og mannen. Og forlovere. Og så ha en fest når vi kommer hjem med familie og venner :) men dette er bare tanker. Har ikke planlagt enda :)

Nææ, så koselig❤️(jeg hadde aldri turt da) Hvordan gjorde du det?

Jeg var temmelig uromantisk og gravid med Tobias:p kjøpte ringer i hemmelighet også skulle jeg kjøre han til jobb en morgen. Husker han var kjempe lei av den daværende jobben og skikkelig deppa for at han måtte dra (jobba vekk) så da fridde jeg rett før han skulle gå på flyet til Hammerfest:)

♡Tobias 20.11.10 & Simon 31.03.13♡

Jeg var temmelig uromantisk og gravid med Tobias:p kjøpte ringer i hemmelighet også skulle jeg kjøre han til jobb en morgen. Husker han var kjempe lei av den daværende jobben og skikkelig deppa for at han måtte dra (jobba vekk) så da fridde jeg rett før han skulle gå på flyet til Hammerfest:)

♡Tobias 20.11.10 & Simon 31.03.13♡
Awwwh. ♡♡♡

Her går det i elsker deg hver dag!:-) blitt helt naturlig å si det til min kjære og gullguttene..:-) jeg er ikke vokst opp med å høre det fra mamma og pappa, så det skal jeg ordne opp i med mine egne gutter.. :-)) veldig kjekt å høre det tilbake fra sin egen sønn på 2.5 år.<3 Men sparker rumpen til mannfolkene som ikke har sagt det enda! Mann dere opp.. Hehe.:-) Syns det ikke er noe mer mandig enn en mann som tør å si og være åpen om sine følelser. ( ikke at min er 100% flink til det) hehe;-)

Back
Topp