Ut i trafikken
April 2013s optimist
Skal du også fri?Lurer jeg og på
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal du også fri?Lurer jeg og på
Hehe. Nei, det gjorde mannebeinetSkal du også fri?
Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Hvordan gjorde han det da?Hehe. Nei, det gjorde mannebeinet
Det var st.hansaften 2011. han hadde ordna barnevakt. Tok meg med på båttur på kvelden. Der hadde han diska opp med middag og stearinlys. Så hadde han strødd sjokoladehjerter rundt om. Spiste og koste oss. Så hadde han kjøpt med cider til meg og øl til han. Så satt vi og koste oss. Og så BÆM, friddde han. Hihi. Jeg ble satt ut, og flau, men glaaadHvordan gjorde han det da?![]()
Adele Marie
24.04.13
![]()
Ååååå gutimalla så nydelig gjort daDet var st.hansaften 2011. han hadde ordna barnevakt. Tok meg med på båttur på kvelden. Der hadde han diska opp med middag og stearinlys. Så hadde han strødd sjokoladehjerter rundt om. Spiste og koste oss. Så hadde han kjøpt med cider til meg og øl til han. Så satt vi og koste oss. Og så BÆM, friddde han. Hihi. Jeg ble satt ut, og flau, men glaaad♥♥♥♥
Aaaaww <3Det var st.hansaften 2011. han hadde ordna barnevakt. Tok meg med på båttur på kvelden. Der hadde han diska opp med middag og stearinlys. Så hadde han strødd sjokoladehjerter rundt om. Spiste og koste oss. Så hadde han kjøpt med cider til meg og øl til han. Så satt vi og koste oss. Og så BÆM, friddde han. Hihi. Jeg ble satt ut, og flau, men glaaad♥♥♥♥
Vi skulle egentlig ha gifta oss st.hansaften året etter. Hadde bestilt innbydelser og alt. Men så strakk liksom ikke tiden til. Så vi bestemte oss for å drøye det littegrann. Planen nå er å få det til i løpet av et par år. Har god tidÅåååå gutimalla så nydelig gjort daNå tenker dere å gifte dere da?
Adele Marie
24.04.13
![]()
Greit å ha god tid så alt blir som en ønskerVi skulle egentlig ha gifta oss st.hansaften året etter. Hadde bestilt innbydelser og alt. Men så strakk liksom ikke tiden til. Så vi bestemte oss for å drøye det littegrann. Planen nå er å få det til i løpet av et par år. Har god tidjeg vil gifte meg i utlandet
På en strand i sydligere strøk helst ♡♡ tenker egentlig bare meg og mannen. Og forlovere. Og så ha en fest når vi kommer hjem med familie og vennerGreit å ha god tid så alt blir som en ønskerHvir i utlandet da? Bare nedærmeste familie da eller?
Adele Marie
24.04.13
![]()
Jeg var temmelig uromantisk og gravid med TobiasNææ, så koselig(jeg hadde aldri turt da) Hvordan gjorde du det?
Adele Marie
24.04.13
![]()
Awwwh. ♡♡♡Jeg var temmelig uromantisk og gravid med Tobiaskjøpte ringer i hemmelighet også skulle jeg kjøre han til jobb en morgen. Husker han var kjempe lei av den daværende jobben og skikkelig deppa for at han måtte dra (jobba vekk) så da fridde jeg rett før han skulle gå på flyet til Hammerfest
♡Tobias 20.11.10 & Simon 31.03.13♡