♡♥♡Samme her ♡ her en morra så ropte han fra senga si ; "kjæle mamman min, jæi ælskå dæi!!!!!" *Smelt*
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
♡♥♡Samme her ♡ her en morra så ropte han fra senga si ; "kjæle mamman min, jæi ælskå dæi!!!!!" *Smelt*
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
♥♥♥Jeg sier det forresten mye til Kevin også, hver dag, og det skal jeg fortsette med. Er ikke vokst opp med klemmer og glad i deg, så derfor ønsker jeg at ungen/ungene mine i alle fall skal få masse klemmer og elsker deg. Vil ha et supergodt forhold til dem og vise di mye kjærlighet!
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Vet du, jeg tenker akkurat som deg.. Kommerxaldri til si d først. Redd for å ikke høre d tilbake. Jeg har aldri sagt d til noen før, selvom en eks av meg sa det.. Hadde et lite håp om å høre d fra han etter jeg hadde født datteren hansHaha NEI! Jeg har sagt til meg selv helt siden jeg visste jeg elska han at det skal jeg IKKE si førstså jeg nekter si det først, barnslig som jeg er også
![]()
Jeg har det bare for meg at jeg vil høre det først a hantenk om jeg ikke får det tilbake tenker jeg...tar ikke sjansen
![]()
Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Vet du, jeg tenker akkurat som deg.. Kommerxaldri til si d først. Redd for å ikke høre d tilbake. Jeg har aldri sagt d til noen før, selvom en eks av meg sa det.. Hadde et lite håp om å høre d fra han etter jeg hadde født datteren hansMen nrida
Adele Marie
24.04.13
![]()
Her kommer han aldri til å fri heller.. Så kommer nok ALDRI til å høre detSamme her, etter jeg fødte sønnen hans, men nei, ingen ord her hellerså jeg tror ikke han sier det før han eventuelt frir. Og det er vel om 10 år ellerno
![]()
![]()
Her kommer han aldri til å fri heller.. Så kommer nok ALDRI til å høre det
Adele Marie
24.04.13
![]()
Jeg trodde mannen min ikke ville gifte seg noen gang, så da fridde jeg likså godtTror du han aldri kommer te å fri? Vil han ikke gifte seg non gang?![]()
Tøff! Det kan jeg ikke få meg til å gjøreJeg trodde mannen min ikke ville gifte seg noen gang, så da fridde jeg likså godt![]()
Trodde ikke jeg skulle gjøre det heller, men jeg ble så lei av å venteTøff! Det kan jeg ikke få meg til å gjøre
Trodde ikke jeg skulle gjøre det heller, men jeg ble så lei av å vente![]()
Nei og nei...Tror du han aldri kommer te å fri? Vil han ikke gifte seg non gang?![]()
Tøft gjortJeg trodde mannen min ikke ville gifte seg noen gang, så da fridde jeg likså godt![]()
Var ikke så spennende egentlig, et litt sånn typisk A4 frieri. Middag, lys, og jeg gikk ned på kneTøft gjortHvordan gjorde du det?
Adele Marie
24.04.13
![]()
AwwwVar ikke så spennende egentlig, et litt sånn typisk A4 frieri. Middag, lys, og jeg gikk ned på kne![]()
Jeg fridde også til gubben♡Awww![]()
Adele Marie
24.04.13
![]()
Nææ, så koseligJeg fridde også til gubben♡
♡Tobias 20.11.10 & Simon 31.03.13♡
Lurer jeg og påNææ, så koselig(jeg hadde aldri turt da) Hvordan gjorde du det?
Adele Marie
24.04.13
![]()