Jeg elsker deg/Jeg er glad i deg

Er det sant? Trodde vi var de eneste i hele verden som ikke har sagt det enda selvom vi har fått barn:P men "godt" jeg ikke er alene om det..

❤️Adele Marie❤️24.04.13❤️

Det er så sant som det går Ann å få blitt ;) hihi! Så helt ut som det var jeg som hadde skrevet den tråden :) hoho!
Helt enig, "godt" å ikke være alene om det :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Det er så sant som det går Ann å få blitt ;) hihi! Så helt ut som det var jeg som hadde skrevet den tråden :) hoho!
Helt enig, "godt" å ikke være alene om det :)

Skal du og jeg tørre å si det først da tro? Hihi:P Værste jeg vet er å si sånne ting først.. Haha barnslig jeg å vettu:P

Her går det i begge deler flere ganger om dagen, han er flinkere enn meg :)
Det var han som sa elsker deg først :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Og når han sa det lo jeg bare :p
Og etter en stund sa jeg og det ;)

Sier det hver dag til hverandre. Når vi legger på tlf, når han drar på jobb :) Han som sa det først, for snart 7 år siden . Elsker han mer etter den lille gutten vår kom :D

❤Johannes Emìl 25.04.13❤

Er ikke en dag her i huset vi ikke sier at vi elsker hverandre♥♡
Og ikje en kveld uten natta kyss før vi sovner:)

Samme her:) gud så romantiske vi er:p:p:p
Jeg slengte vel ut i driiiv fylla at jeg elskan!! Husker d ikke, but thats the story ;)<3
«3 Helena mii, 8/4-13 «3

Skal du og jeg tørre å si det først da tro? Hihi:P Værste jeg vet er å si sånne ting først.. Haha barnslig jeg å vettu:P

Haha NEI! Jeg har sagt til meg selv helt siden jeg visste jeg elska han at det skal jeg IKKE si først ;) så jeg nekter si det først, barnslig som jeg er også;)
Jeg har det bare for meg at jeg vil høre det først a han :p tenk om jeg ikke får det tilbake tenker jeg...tar ikke sjansen :p

Vi sier det flere ganger om dagen:) både glad i deg og elsker deg:)

Det var han som sa det først <3

Jeg syns elsker deg er så fint å si og høre :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Sier det ofte til ungene også! Og det beste i verden er nåe Tobias sier;"elsker deg mammaaaaa!"♡♡♡♡♡♡

♡Tobias 20.11.10 & Simon 31.03.13♡

Haha NEI! Jeg har sagt til meg selv helt siden jeg visste jeg elska han at det skal jeg IKKE si først ;) så jeg nekter si det først, barnslig som jeg er også;)
Jeg har det bare for meg at jeg vil høre det først a han :p tenk om jeg ikke får det tilbake tenker jeg...tar ikke sjansen :p

Du er redd for at han ikke sier det tilvake??:p tullejente!! Du er jo den fantastiske mammaen til sønnen hans, det er klart han elsker deg!!!!♥♥

HVER DAG! Vi sier det til hverandre og så ofte vi føler for det sier vi det til barna. Jeg hørte aldri dette av mine foreldre, så vil at mine barn skal vite at de er elsket akkurat som at jeg vil at de skal se og vite at mor og far elsker hverandre.

Han først.. Jeg var litt sær.. Ville ikke ha kjæreste, hvertfall ikke mann og barn.. Men han fikk som han ville til slutt <3

Vi sier elsker deg opptil flere ganger om dagen :) Hver gang en av oss skal ut av huset og hver kveld før vi skal sove ❤️

Han var først ut :) Jeg trengte litt mer tid på meg, men det kom etter en ukes tid eller noe :) Jeg hadde jo aldri elsket noen eller sagt det til noen før, så det var en ganske big deal for meg :p

Vi sier det samme veldig ofte til jentene våre også, de skal aldri måtte tvile på at mamma og pappa elsker dem ❤️ Storesøster sier det mange ganger til oss også, men ALLTID når hun legger seg ❤️

Du er redd for at han ikke sier det tilvake??:p tullejente!! Du er jo den fantastiske mammaen til sønnen hans, det er klart han elsker deg!!!!♥♥

Men tenk om han ikke elsker meg selvom :o
Hihi nei jeg tør ikke, pinglejente er jeg ;)

Sier det ofte til ungene også! Og det beste i verden er nåe Tobias sier;"elsker deg mammaaaaa!"♡♡♡♡♡♡

Det er virkelig noe jeg gleder meg til å høre Kevin si! ♡♡♡

Jeg sier det forresten mye til Kevin også, hver dag, og det skal jeg fortsette med. Er ikke vokst opp med klemmer og glad i deg, så derfor ønsker jeg at ungen/ungene mine i alle fall skal få masse klemmer og elsker deg. Vil ha et supergodt forhold til dem og vise di mye kjærlighet!

Er ikke en dag her i huset vi ikke sier at vi elsker hverandre♥♡
Og ikje en kveld uten natta kyss før vi sovner:)

Samme her :)
Her sa han det først en liten stund etter at det ble oss to, for 13 år siden :)

Back
Topp