*Riri*
April 2013's babymage
Er det sant? Trodde vi var de eneste i hele verden som ikke har sagt det enda selvom vi har fått barnAkkurat helt det samme her![]()
Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det sant? Trodde vi var de eneste i hele verden som ikke har sagt det enda selvom vi har fått barnAkkurat helt det samme her![]()
Er det sant? Trodde vi var de eneste i hele verden som ikke har sagt det enda selvom vi har fått barnmen "godt" jeg ikke er alene om det..
Adele Marie
24.04.13
![]()
Skal du og jeg tørre å si det først da tro? HihiDet er så sant som det går Ann å få blitthihi! Så helt ut som det var jeg som hadde skrevet den tråden
hoho!
Helt enig, "godt" å ikke være alene om det![]()
Samme herEr ikke en dag her i huset vi ikke sier at vi elsker hverandre♥♡
Og ikje en kveld uten natta kyss før vi sovner
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Skal du og jeg tørre å si det først da tro? HihiVærste jeg vet er å si sånne ting først.. Haha barnslig jeg å vettu
Adele Marie
24.04.13
![]()
Du er redd for at han ikke sier det tilvake??Haha NEI! Jeg har sagt til meg selv helt siden jeg visste jeg elska han at det skal jeg IKKE si førstså jeg nekter si det først, barnslig som jeg er også
![]()
Jeg har det bare for meg at jeg vil høre det først a hantenk om jeg ikke får det tilbake tenker jeg...tar ikke sjansen
![]()
Samme her ♡ her en morra så ropte han fra senga si ; "kjæle mamman min, jæi ælskå dæi!!!!!" *Smelt*Sier det ofte til ungene også! Og det beste i verden er nåe Tobias sier;"elsker deg mammaaaaa!"♡♡♡♡♡♡
♡Tobias 20.11.10 & Simon 31.03.13♡
Samme her ♡ her en morra så ropte han fra senga si ; "kjæle mamman min, jæi ælskå dæi!!!!!" *Smelt*
Så søtt
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Du er redd for at han ikke sier det tilvake??tullejente!! Du er jo den fantastiske mammaen til sønnen hans, det er klart han elsker deg!!!!♥♥
Sier det ofte til ungene også! Og det beste i verden er nåe Tobias sier;"elsker deg mammaaaaa!"♡♡♡♡♡♡