Jeg elsker deg/Jeg er glad i deg

Jeg sier det forresten mye til Kevin også, hver dag, og det skal jeg fortsette med. Er ikke vokst opp med klemmer og glad i deg, så derfor ønsker jeg at ungen/ungene mine i alle fall skal få masse klemmer og elsker deg. Vil ha et supergodt forhold til dem og vise di mye kjærlighet!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
♥♥♥

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Haha NEI! Jeg har sagt til meg selv helt siden jeg visste jeg elska han at det skal jeg IKKE si først ;) så jeg nekter si det først, barnslig som jeg er også;)
Jeg har det bare for meg at jeg vil høre det først a han :p tenk om jeg ikke får det tilbake tenker jeg...tar ikke sjansen :p

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Vet du, jeg tenker akkurat som deg.. Kommerxaldri til si d først. Redd for å ikke høre d tilbake. Jeg har aldri sagt d til noen før, selvom en eks av meg sa det.. Hadde et lite håp om å høre d fra han etter jeg hadde født datteren hans❤️ Men nrida:(

❤️Adele Marie❤️24.04.13❤️

Vet du, jeg tenker akkurat som deg.. Kommerxaldri til si d først. Redd for å ikke høre d tilbake. Jeg har aldri sagt d til noen før, selvom en eks av meg sa det.. Hadde et lite håp om å høre d fra han etter jeg hadde født datteren hans❤️ Men nrida:(

Samme her, etter jeg fødte sønnen hans, men nei, ingen ord her heller :( så jeg tror ikke han sier det før han eventuelt frir. Og det er vel om 10 år ellerno :p :(

Samme her, etter jeg fødte sønnen hans, men nei, ingen ord her heller :( så jeg tror ikke han sier det før han eventuelt frir. Og det er vel om 10 år ellerno :p :(

Her kommer han aldri til å fri heller.. Så kommer nok ALDRI til å høre det:(

Her kommer han aldri til å fri heller.. Så kommer nok ALDRI til å høre det:(

Tror du han aldri kommer te å fri? Vil han ikke gifte seg non gang? :(

Jeg er ikke glad i mannen min, jeg elsker han av hele mitt hjerte! så vi sier elsker deg opptil flere ganger om dagen:)
Han sa det først på nyttårsaften 2009/2010 når vi kyssa og så på rakettene:)
Er vokst opp med elsker deg over alt i hele verden godjenta mi/gullet masse kos og kjærlighet og er en tradisjon jeg fører videre til godjenta mi:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Hvis jeg noen gang sier "glad i deg" så får tilbake "hæ, glad? Er du sur? Har jeg gjort noe? Er det noe som er galt?" Så her går det i elsker, mange ganger om dagen. Leoben får høre det hele tiden, ofte flere ganger i timen. ;)

Back
Topp