Jeg demper kvalmen meeeed :

Hahaha:D ja, noen liker vaffel, andre må nøye seg med erstatningen "bøffel". Det er helt tragikomisk... :D Panisk, akutt behov for vafler fordi du nevnte det - eller ifølge mobilen - "bøfler".

Hører samboeren romstrerer på kjøkkenet for å få oversikt over ingredienser vi har nå!
 
Bøffel med brunst og bringebærsyltetøy, tror det er mer enn bare mat vi trenger nå :D Jeg har en tendens til å surre noe så ille med det meste jeg skal si og skrive for tiden, mannen sukker bare oppgitt og lurer på hvordan det skal bli med meg etterhvert, når jeg er så ille allerede etter bare ni uker ;) Men takk for en god latter nå, litt autocorrect-humor hjalp godt på et slitent humør!


Ja, man er ordentlig surrete! Tenk deg all gullkorn som triller ut av oss om dagen...
 
Bøffel med brunst og bringebærsyltetøy, tror det er mer enn bare mat vi trenger nå :D Jeg har en tendens til å surre noe så ille med det meste jeg skal si og skrive for tiden, mannen sukker bare oppgitt og lurer på hvordan det skal bli med meg etterhvert, når jeg er så ille allerede etter bare ni uker ;) Men takk for en god latter nå, litt autocorrect-humor hjalp godt på et slitent humør!
Gleder meg til morgendagens craving!!!:eek::D
 
Lakris og mat her… Mat funker alltid! Aldri matlyst, men noe mat hjelper oftest alltid her.. :)
 
Back
Topp