jeg blødde i natt :(

Lykke til, tenker på deg!
 
Lykke til idag.
 
Masse lykke til!! :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Lykke til!! :) Det går nok bra skal du se. Fortell hvordan det gikk så snart du får muligheten, spent :)
 
Masse lykke til i dag:)


❤️️Termin 4.januar❤️
 
Hjertet til babyn slo som bare det :) <3 blødningen kunne komme av at morkaka lå ned sa han, men er flyttet 2 uker tilbake, så er 8 uker på vei, eller er det sånn at foster er 8 uker og jeg er 10 noe som stemmer med menstermin :)?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Fantastiske nyheter! :-D mulig legen teller babyen sine uker, men er ikke helt sikker :p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Ja det var veldig god nyhet på fredag den 13 ;) hehe, kan jo hende :) finner ut av det når jeg skal til jordmoren om en ukes tid :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Så godt å høre at alt var bra:)


❤️️Termin 4.januar❤️
 
Fantastisk med gode nyheter :D:D
 
tusen takk for så god støtte, når man trenger det så godt det finnes slike forum med så fantastiske og god hjertete mammaer :) blir så glad når slike fantastiske mennesker fins :)<3
nå skal ho mor i stugu slappe av i stresslessen resten av kvelden og nyte sommeren som kommer med datteren min på 8 mnd som har lært å reise seg opp helt selv idag (stolt mamma) og nyte tanken på at vesle jenta mi skal bli storesøster om 7 mnd :)

ha en strålende helg :):)

stor hilsen fra gårdsjenta <3
 
Så utrolig godt og høre de måler og ser hvor stort det er og går etter mensturasjon som regel. I forrige svangerskap tok jeg innvendig ul hos gynekolog i uke 9 og fikk da smake termin som jeg hadde regnet


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Sniker fra februar.... Så bra alt sto bra til!
 
Så utrolig godt og høre de måler og ser hvor stort det er og går etter mensturasjon som regel. I forrige svangerskap tok jeg innvendig ul hos gynekolog i uke 9 og fikk da smake termin som jeg hadde regnet


Sent from my iPhone using BV Forum

ja veldig bra at dem måler :) jeg var jo egentlig 10+1 når jeg var hos gynekolog, men ble satt tilbake til 8+5, men det kan jo endre seg til den ordinære ultralyden kommer jo an på hvor mye babyen har vokst til da eller er jeg helt på jordet :p ?, så vet ikke om jeg skal gå ut ifra 10 januar eller 21 januar :p
 
Gå utifra den du føler er mest rett :) Du vil ikke vite noe sikkert før OUL uansett :)


Gutt 2008 <3
Jente 2011 <3

Nr. 3 på vei :D

 
Back
Topp