jeg blødde i natt :(

Gårdsjenta<3

skravlehøne og sjenert
blødde i natt, hadde i truseinnlegg og det ble jo fult og det satte farge på vannet i doen, men etter det så har jeg ikke blødd noe mer ? kan det det være at jeg mister babyn, eller kan det gå bra for det lissom ? skal jeg ringe lege ? bor 10 mil unna nærmeste gynekolog =/

sitter her som ett spm tegn og vet egentlig ikke hva jeg skal gjøre eller vet hva som har skjedd ? :( er i uke 10 ) 9+4
 
:( håper dette bare er uskyldig.
Forhåpentligvis bare er blodkar...

Jeg har selv hatt blødninger, men denne gangen banket hjertet:)

Prøv å ring legen din, så Jan du hvertfall ta hcg prøver,siden gyn er så langt unna



05.01.2015 <3
 
:( håper dette bare er uskyldig.
Forhåpentligvis bare er blodkar...

Jeg har selv hatt blødninger, men denne gangen banket hjertet:)

Prøv å ring legen din, så Jan du hvertfall ta hcg prøver,siden gyn er så langt unna



05.01.2015 <3
ja håper det, det var veldig frisk blod,

åhh så fantastisk at det skjer det og :)

håper virkelig den vesle spiren klamrer seg fast, har ikke noe vondt, og ikke blør jeg heller, så syns det virker for lite blod til at jeg spontanaborterte =(
 
Var det blod i klumper? De sier jo at så lenge det ikke gjør noe vondt, så er d sikkert uskyldig. Men lurt å sjekke allikevel

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Var det blod i klumper? De sier jo at så lenge det ikke gjør noe vondt, så er d sikkert uskyldig. Men lurt å sjekke allikevel

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Nei var ingen klumper, ja får håpe det er helt uskyldig, nå har jeg fått legetime kl 12:00 idag,så håper jeg alt er som det skal være..
 
Her blør jeg alt fra friskt og fint til klumper og brunt. Men har ikke vondt og det er ikke som mensen som kanskje er litt mørkere og tykkere (?) i blødningen.

Håper det er en uskyldig blødning :) og ta turen til legen, så kanskje du blir sendt til sykehuset eller til nærmeste gyn.


Termin 17. Januar
 
Her blør jeg alt fra friskt og fint til klumper og brunt. Men har ikke vondt og det er ikke som mensen som kanskje er litt mørkere og tykkere (?) i blødningen.

Håper det er en uskyldig blødning :) og ta turen til legen, så kanskje du blir sendt til sykehuset eller til nærmeste gyn.


Termin 17. Januar

huffda ja skal til legen om noen timer, flaks jeg fikk legetime samme dagen virker så lenge til før jeg finner ut av noe..
 
huffda ja skal til legen om noen timer, flaks jeg fikk legetime samme dagen virker så lenge til før jeg finner ut av noe..

Det var bra :)

Skal selv til gyn i dag og høre hva det er med disse blødningene. Sist var det fordi morkaken var heldekkende. Men jeg har blødd i alle svangerskapene mine. Alle er her :)

Lykke til hos legen :)

Termin 17. Januar
 
Last edited:
Det var bra :)

Skal selv til gyn i dag og høre hva det er med disse blødningene. Sist var det fordi morkaken var heldekkende. Men jeg har blødd i alle svangerskapene mine. Alle er her :)

Lykke til hos legen :kr


Termin 17. Januar

masse lykke til hos Gyn i dag !:)
oi ja men da er det et lite håp ennå da får min del og, blødde ikke i forrige svangerskap, våknet i natt at det blødde, trudde nesten jeg ikke var tett å tisset,kom lissom i to omganger, og en gang på do, også etter det har jeg ikke blødd mer, som det pulserte ut eller kom i tak på en måte.

takk håper alt er bra med den lille spiren..
 
Håper det var en ufarlig blødning. Noen har hematomer/blodansamlinger i livmora som kan sprekke, gjerne flere ganger i svangerskapet, og da kan de komme mye blod. Det behøver ikke være farlig for fosteret. Og det finnes sikkert andre ufarlige grunner til blødninger også. Krysser fingrene for at alt er bra i magen :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
masse lykke til hos Gyn i dag !:)
oi ja men da er det et lite håp ennå da får min del og, blødde ikke i forrige svangerskap, våknet i natt at det blødde, trudde nesten jeg ikke var tett å tisset,kom lissom i to omganger, og en gang på do, også etter det har jeg ikke blødd mer, som det pulserte ut eller kom i tak på en måte.

takk håper alt er bra med den lille spiren..

Kan være en strekk og at en blodåre sprakk :)

Takk :) gikk veldig bra :)
 
Kan være en strekk og at en blodåre sprakk :)

Takk :) gikk veldig bra :)

ja fant ikke så mye ut hos legen idag akkurat han sa bare at det kunne være abort og det kunne være noe ufarlig, så han henviste meg videre til gynokolog, så håper jeg får time rask, men syns det var en rar prosedyre har kommet bittelitt mørktbruntblod nå senere idag som var litt slimete, vet ikke hva det har å si jeg ? :(

så bra det gikk bra :D
 
Legen får ikke gjort så mye annet enn å henvise deg, eller ta blodprøver.

Får håpe det går raskt med henvisningen, du kan jo prøve å ringe imårra å si at du er veldig bekymret og høre om du kan få en rask time.

Har du sluttet å blø nå?
Krysser fingrene for deg:)


05.01.2015 <3
 
Uff :( Ubehagelig å gå rundt å ikke vite.. Legen kan som regel gjøre lite, håper du får henvisning til gynekolog raskt. Ikke noe gøy å gå rundt å ikke vite. Håper bare det var et blodkar som sprakk, eller skjøre slimhinner. Stor klem <3
 
Uff, har vært gjennom en SA selv og kjenner til den fortvilende og frustrerende følelsen av å se blod! Håper du får time raskt og at alt står bra til med spiren!

Krysser fingrene for deg :)
 
Legen får ikke gjort så mye annet enn å henvise deg, eller ta blodprøver.

Får håpe det går raskt med henvisningen, du kan jo prøve å ringe imårra å si at du er veldig bekymret og høre om du kan få en rask time.

Har du sluttet å blø nå?
Krysser fingrene for deg:)


05.01.2015 <3

ja får håpe det jeg og, ihvertfall innen fredag håper jeg,
sist gang jeg var på do, så var det bare blankt slim/utflod med noen tegn på røde streker lissom, men det hadde jeg i forrige svangerskap også, men ikke opplevd det blodet som kom i natt gitt :(
så koselige dere er her inne på forumet er veldig deilig å få støtte og gode ord oppi alt sånn usikkerheten.. krysser fingrene for harde livet jeg og her håper det hjelper :)
 
Uff :( Ubehagelig å gå rundt å ikke vite.. Legen kan som regel gjøre lite, håper du får henvisning til gynekolog raskt. Ikke noe gøy å gå rundt å ikke vite. Håper bare det var et blodkar som sprakk, eller skjøre slimhinner. Stor klem <3

ja det håper jeg også, nei det å ikke vite er det værste syns jeg :( ihvertfall når jeg er ei jente som liker å vite alt og ha litt kontroll, ja det håper jeg og, men jeg våknet av noe som skjedde når jeg begynte å blø var skikkelig rart så håper på at det var et blodkar som sprakk takk for en god klem :)<3
 
Back
Topp