Januar 2026 :)

Er det bra med 15 egg liksom? Har egentlig ikke peiling, vanskelig å vite :laughing002
15 er veldig bra! Erfaringsmessig har likevel ikke det tallet for mye å si (utennom hvis man får veldig få egg), men alt fra 8-15 er bra! Jeg har to uttak 10 egg på begge, men resultater av blastocyster var første uttak 1 blastocyst og 6 blastocyster på andre uttak!

Hvor lenge klarer dere vente før dere tester etter innsett? :rolleyes:

5DPT og jeg eeeer så utålmodig, men har ikke testet ut ovitrielle så er liksom redd for både positivt og negativt resultat :oops:

Sykehuset sier jeg skal vente til 8. februar som er 14 DPT, men det er jo ti år til føles det som

Hvor lenge klarer dere vente før dere tester etter innsett? :rolleyes:

5DPT og jeg eeeer så utålmodig, men har ikke testet ut ovitrielle så er liksom redd for både positivt og negativt resultat :oops:

Sykehuset sier jeg skal vente til 8. februar som er 14 DPT, men det er jo ti år til føles det som
Jeg kommer teste kvelden før blodprøve, da er jeg 8dpt. Testetrangen er definitivt der men vil heller håpe litt lenger :smiley-angelic001Jeg pleide å teste tidligere men ble bare så hardt å se negativ test i flere dager :banghead: Du kan alltid teste men tenke at de to neste dagene er mest for å sjekke om ovitrelle fortsatt henger i.

Sitter i bilen utenfor sykehuset og gråter nå. Etter porvera-kur skulle jeg hatt mens i romjula. Dette er fjerde uka på rad jeg blir sendt på UL for å "se an ståa" siden jeg aldri kommer videre i syklusen, og denne gangen har jeg gått på 5mg letrozol i fem dager. Både slimhinna og foliklene er blitt mindre siden forrige uke, og jeg er ikke i nærheten av å være klar til innsett :sad015

Det verste er nesten at St. Olavs ikke tar meg seriøst. Jeg prøver å si at jeg ikke får eggløsning naturlig eller mensen, men de bare fortsetter å sende meg til min lokale klinikk (som forøvrig ligger 1,5 times kjøretur hjemmefra). Nå har jeg kastet bort over en måned uten at noe har skjedd.

Jeg får ikke snakket med noen behandler på St. Olavs, jeg må bare skrive på den jævla appen, selv om jeg sier at jeg behov for å diskutere videre plan fordi jeg ikke kommer noen vei. Hadde det ikke vært for at de allerede har Emhadde det ikke vært for at de allerede har embryo på frys, så hadde vi gått over til det private for lenge siden. Jeg er så jævlig lei.
Så utrolig frustrerende!! Har ikke noe klokere å si enn at jeg føler med deg. Ville hørt med privat gyn slik flere foreslår, og så komme med innspill. Jeg gjorde dette ved st Olavs og de tok det til etterretning!

Back
Topp