Januar 2026 :)

tusen takk for støtte, dere!❤️ jeg har trengt en liten pause. etter mye om og men så fikk jeg kranglet meg til å starte på østrogen. går nå på progynova. Ny ul ( :smiley-angry003) neste uke!

Det føles veldig bra å være i gang med noe og faktisk ha en plan. Jeg har fått my økt utflod, hodepine og (kanskje jeg innbiller meg) såre bryster, håper det betyr at noe bra skjer i kroppen! :smiley-angelic001 Mannen min har ikke troa, kanskje litt "klok av skade". Andres erfaringer med progynova tas imot med takk ❤️

tusen takk for støtte, dere!❤️ jeg har trengt en liten pause. etter mye om og men så fikk jeg kranglet meg til å starte på østrogen. går nå på progynova. Ny ul ( :smiley-angry003) neste uke!

Det føles veldig bra å være i gang med noe og faktisk ha en plan. Jeg har fått my økt utflod, hodepine og (kanskje jeg innbiller meg) såre bryster, håper det betyr at noe bra skjer i kroppen! :smiley-angelic001 Mannen min har ikke troa, kanskje litt "klok av skade". Andres erfaringer med progynova tas imot med takk ❤️
Jeg står alltid på progynova ifb med innsett. Har lite (ingenting?) bivirkninger av de. De bygger opp slimhinnen min sakte men sikkert. Så akkurat den medisinen har jeg god erfaring med. Det dummeste vs naturlig syklus er jo at du da må gå på progynova + progesteron helt frem til uke 10 i svangerskapet.

Så godt å være i gang endelig❤️ Håper det klaffer for deg denne gangen❤️
Jeg har ikke så god erfaring med progynova, hadde den tynneste slimhinnen noen sinne, 4 mm på sd 17. Men den har vært vanskelig å få tykk før dette. Skjønte det er sjeldent slimhinnen responderer så dårlig på østrogen.
Merket ikke så mye annet enn økt utflod som bivirkning.

Gratulerer så mye til dere begge❤️ Så glad på deres vegne. Er dere klare for å flyttes til gravide? :gen014
Tusen takk! :HeartpinkJeg vil gjerne vente til blodprøve svar i morgen:chicken: men ser ganske positivt ut i dag også ( våknet kl4 igår og i dag :blackeye:)
IMG_2886.jpeg

Så gøy med flere gravide og flere potensielle oktoberbabyer!

Jeg har kommet meg til 5+4, men merker jo ingenting, så er jo stressa for at dette ikke kommer til å gå. Var hos fastlegen i går for noe annet, så fikk tatt en ny hcg samtidig. Nå venter jeg spent på tilbakemelding på om stigningen er god! Får nok ikke svar før i morgen dessverre.

Glad for å ha blitt gravid så klart, men også slitsomt at når man først har kommet dit, så er det fortsatt så mange uker med usikkerhet.

Så gøy med flere gravide og flere potensielle oktoberbabyer!

Jeg har kommet meg til 5+4, men merker jo ingenting, så er jo stressa for at dette ikke kommer til å gå. Var hos fastlegen i går for noe annet, så fikk tatt en ny hcg samtidig. Nå venter jeg spent på tilbakemelding på om stigningen er god! Får nok ikke svar før i morgen dessverre.

Glad for å ha blitt gravid så klart, men også slitsomt at når man først har kommet dit, så er det fortsatt så mange uker med usikkerhet.
Aff ja :clock håper på fin hcg for deg :smiley-angelic001 det er vanlig å ikke kjenne noe og lure på om det faktisk er noe der nede men skulle ønske man kunne se gjennom et litet vindu!:Heartpink

Back
Topp