Januar 2026 :)

Spennende! Pleier du å vente til blodprøve?
Jeg gjorde det de aller første rundene, men er bevegde meg gradvis dit at jeg ikke greide å holde meg til blodprøve, og begynte å teste sånn 11-12 DPO hvor jo resultatet er ganske sikkert. Er jo et par år siden forrige gang dette, så husker ikke eksakt fra hver runde. Men vet at på runden som ble til datteren min hadde jeg blank prøve 10 DPO og utslag 11 :happy:

Så tror jeg har landet på at jeg tester i morgen!

Jeg gjorde det de aller første rundene, men er bevegde meg gradvis dit at jeg ikke greide å holde meg til blodprøve, og begynte å teste sånn 11-12 DPO hvor jo resultatet er ganske sikkert. Er jo et par år siden forrige gang dette, så husker ikke eksakt fra hver runde. Men vet at på runden som ble til datteren min hadde jeg blank prøve 10 DPO og utslag 11 :happy:

Så tror jeg har landet på at jeg tester i morgen!
Du må oppdatere oss etter test:)
Krysser fingrene for postiv❤️

På vei til ultralyd i dag for å sjekk. Er på syklusdag 11. så håper det begynner bli klart for innsett.
Har for første gang styrt syklus, bruker bare progynova som hormonbehandling, og merker ingen sympt fra den.
Kjente at jeg gruet meg til å gjøre noe nytt, men føler litt mer ro, kan være å fordi ingen egg skal ut. Så får håpe kroppen samarbeider.
Har i tillegg fått behandling for endometritt og skal å få for høye nk-celler ved innsett☺️

Så bra. Synes selv at ventetiden er så kjedelig og lang, så godt når det begynner skje litt:)

11 DPO og dette er jo ganske tydelig! Sprøtt! Veldig glad, men også litt avventende, da jeg jo vet etter både SA og MA at gravid ikke alltid betyr barn. Men likevel!

23472.jpg

så spennende. Og imponerende. Gleder meg til jeg kan teste;) kjenner du noe tegn?
Null tegn kjent! Men ved forrige graviditet hadde jeg også så og si ingen symptomer før halvveis utenom å være litt trøtt. Hvis dette går veien håper jeg på det samme igjen - selv om det jo et slitsomt å ikke "bevis".

Null tegn kjent! Men ved forrige graviditet hadde jeg også så og si ingen symptomer før halvveis utenom å være litt trøtt. Hvis dette går veien håper jeg på det samme igjen - selv om det jo et slitsomt å ikke "bevis".
Får håpe formen holder seg bra dette svangerskapet også:)

Åh, så fin test:)
Gratulerer så mye :wav
Håper den sitter hele veien.
Vil du flyttes over til gravid? Kan jo ikke bli tydeligere test;)
Takk! La oss vente til etter blodprøve på fredag? Selv om en såpass god test jo sikkert betyr solid hcg også!

Mistet troen på at det blir noe innsett denne syklusen. Slimhinnen var bare 4,5 mm i dag, selv om den så fin ut. Fikk østrogentilskudd i sprayform i tillegg. Og ny kontroll på mandag.
Så får bare vente å se, men ikke veldig optimistisk.

Back
Topp