Petit.cookie
Betatt av forumet
Spennende! Pleier du å vente til blodprøve?10 DPO og jeg har fortsatt greid å holde meg unna å teste! Blodprøve først på fredag, men holder jeg så lenge??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spennende! Pleier du å vente til blodprøve?10 DPO og jeg har fortsatt greid å holde meg unna å teste! Blodprøve først på fredag, men holder jeg så lenge??
Jeg gjorde det de aller første rundene, men er bevegde meg gradvis dit at jeg ikke greide å holde meg til blodprøve, og begynte å teste sånn 11-12 DPO hvor jo resultatet er ganske sikkert. Er jo et par år siden forrige gang dette, så husker ikke eksakt fra hver runde. Men vet at på runden som ble til datteren min hadde jeg blank prøve 10 DPO og utslag 11Spennende! Pleier du å vente til blodprøve?

Kanskje feil av meg å skrive inn i januar gruppen med fikk IKM i dag , 2 dager over IKMHåperbaby26 - 40+ - b3- forsøk 2 -innsett neste syklus starter 12/2
Min mann har ingen barn så vi forsøker ett![]()
så spennende. Og imponerende. Gleder meg til jeg kan teste10 DPO og jeg har fortsatt greid å holde meg unna å teste! Blodprøve først på fredag, men holder jeg så lenge??
Bare å bli med her, til det blir februargruppeKanskje feil av meg å skrive inn i januar gruppen med fikk IKM i dag , 2 dager over IKM
Du må oppdatere oss etter testJeg gjorde det de aller første rundene, men er bevegde meg gradvis dit at jeg ikke greide å holde meg til blodprøve, og begynte å teste sånn 11-12 DPO hvor jo resultatet er ganske sikkert. Er jo et par år siden forrige gang dette, så husker ikke eksakt fra hver runde. Men vet at på runden som ble til datteren min hadde jeg blank prøve 10 DPO og utslag 11
Så tror jeg har landet på at jeg tester i morgen!
Absolutt!Så bra. Synes selv at ventetiden er så kjedelig og lang, så godt når det begynner skje litt![]()

Åååå gøy! Den var mega tydelig ja! Krysser alt for at det går hele veien!11 DPO og dette er jo ganske tydelig! Sprøtt! Veldig glad, men også litt avventende, da jeg jo vet etter både SA og MA at gravid ikke alltid betyr barn. Men likevel!
Vis vedlegget 477827

Null tegn kjent! Men ved forrige graviditet hadde jeg også så og si ingen symptomer før halvveis utenom å være litt trøtt. Hvis dette går veien håper jeg på det samme igjen - selv om det jo et slitsomt å ikke "bevis".så spennende. Og imponerende. Gleder meg til jeg kan testekjenner du noe tegn?
Åh, så fin test11 DPO og dette er jo ganske tydelig! Sprøtt! Veldig glad, men også litt avventende, da jeg jo vet etter både SA og MA at gravid ikke alltid betyr barn. Men likevel!
Vis vedlegget 477827
Får håpe formen holder seg bra dette svangerskapet ogsåNull tegn kjent! Men ved forrige graviditet hadde jeg også så og si ingen symptomer før halvveis utenom å være litt trøtt. Hvis dette går veien håper jeg på det samme igjen - selv om det jo et slitsomt å ikke "bevis".
Takk! La oss vente til etter blodprøve på fredag? Selv om en såpass god test jo sikkert betyr solid hcg også!Åh, så fin test
Gratulerer så mye
Håper den sitter hele veien.
Vil du flyttes over til gravid? Kan jo ikke bli tydeligere test![]()
Bare si ifra når du er klarTakk! La oss vente til etter blodprøve på fredag? Selv om en såpass god test jo sikkert betyr solid hcg også.