Januar 2025

Jeg er kjempedårlig på å lese tester, men jeg ser en strek der :hello2

Har du tatt Ovitrelle? I så fall må du være litt obs på at den kan henge igjen litt og gi falsk positiv. Men dette ser veldig lovende ut:Heartred

Takk for tilbakemelding :-)
Jeg tok en test tidlig i dag 0630, da var den negativ.
Tok så en nå nettopp å den ble positiv. I går kl 22.00 var det gått 10 dager siden jeg tok ovritrelle :) Så krysser alt for at jeg er gravid<3

Jeg kan settes på ikke gravid.
Klinikken vil ha pausesyklus. Føle helt uendelig lenge til:sad015
Blir vel først oppstart månedsskiftet februar/mars.

Vedlegg

• IMG_7522.jpeg
    IMG_7522.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 53
Det var trist! Selvom du hadde trodd det, så er det jo alltid skuffende å få det endelig bekreftet :Heartred

Jeg forstår godt at det føles lenge til! Jeg har hatt flere pause-sykluser hver eneste gang jeg har prøvd (fordi min syklus har skikkelig timing-uflaks) og jeg følte at tiden bare forsvant fra meg. Men det går fort til mars- selvom det ikke virker sånn!

Så trist for alle som veien går ikke videre. På fredag var jeg så sur. Jeg trodde det blir igjen ikke noe av. Jeg hadde time i dag klokka 11:15 og jeg hviste ingenting om siste egget var fint eller ikke. Jeg var så nervøse hele dagen i dag og fikk ikke noen tilbakemelding fra klinikken. Jeg ringte og alle var syke og jeg fikk ikke kontakt med folk. Jeg dro til klinikken med den tanken at det blir likevel ingenting av. Klokka 11 fikk jeg endelig beskjet at siste egget har utviklet seg som vanlig :eek: Alt stress og negative tankeganger var med en gang burte. Når er jeg befruktet og det blir 14 dager ventetid igjen. Men jeg er glad at den ene kunne utvikle seg. Det er håp. :Heartbigred

Hei, jeg havnet i februar, men nå blir det nok mars da jeg fikk beskjed om at EL havner på feil dag og at det kræsjer med helg. Er så utrolig sint, frustrert og lei meg nå. Er det noen som går privat som vet om det er slike problemer der?
Så utrolig leit :banghead: det er så frustrerende at man plutselig må vente en ekstra mnd eller to pga helgestengt klinikk:arghh: Noen private klinikker har åpent i helgene tror jeg, jeg går til Hausken Stavanger, de har ikke dessverre.

Kjenner så igjen følelsen, vi hadde også to ganger det kræsjet med helg i Porsgrunn

Hei, jeg havnet i februar, men nå blir det nok mars da jeg fikk beskjed om at EL havner på feil dag og at det kræsjer med helg. Er så utrolig sint, frustrert og lei meg nå. Er det noen som går privat som vet om det er slike problemer der?
Ååå så kjipt at det skal ødlegge denne prosessen for deg, det føles så meningsløst… jeg har hatt innsett på helg 2 ganger hos privat klinikk :Heartpink

Det var trist! Selvom du hadde trodd det, så er det jo alltid skuffende å få det endelig bekreftet :Heartred

Jeg forstår godt at det føles lenge til! Jeg har hatt flere pause-sykluser hver eneste gang jeg har prøvd (fordi min syklus har skikkelig timing-uflaks) og jeg følte at tiden bare forsvant fra meg. Men det går fort til mars- selvom det ikke virker sånn!
Ååå så trist… åsså så kjedelig med pausesyklus :( man vil jo bare komme i gang igjen! Håper tiden går fort for deg :Heartpink
:Heartpink De lab jo heldigvis ikke nekte mer å forsøke på vanlig vis. Selv om jeg er utrolig lei plikt-ligging. Men føler jo at tiden løper ut, siden AMH er så lav, at nå jo prøve på alle mulighetene man har. Kjenner jeg er spent på om det velger akkurat samme opplegg neste gang.

Jeg føler veldig med deg :Heartred Jeg synes disse dagene er noen av de verste i hele prosessen… Det er så mye håp disse dagene, og da blir frykten for at det ikke skal gå så utrolig stor. Men du har jo fått positiv test- så akkurat nå ER du gravid. Det er det eneste du vet helt sikkert. Det er ikke uvanlig at testene ikke er veldig sterke 15 dpo. Når jeg hadde kjemisk gikk testene FORT ned igjen. Jeg tror jeg kun hadde positive tester i 2-3 dager. Og 13 dpo var det nesten ikke en tydelig strek lenger.
Tusen takk ❤️ Ja, prøver å holde fast på det, men hcg var på 26 og det er jo lavt for 13dpo. Skal ta ny blodprøve på onsdag. Føler ikke at jeg kan være mere borte fra jobb så venter til det passer i kalenderen. Strekene er fortsatt som de har vært synes jeg. De er der helt klart, men de er svake.

Hvordan går det med deg I venteland? God klem

Skjønner at det føles veldig lenge til. Håper du finner noe å distrahere deg med. Kan forresten anbefale "It starts with the egg" av R. Fett hvis du vil se mer på kosttilskudd og sånt mens skal lade opp til neste runde. God klem til deg ❤️

Skjønner at det føles veldig lenge til. Håper du finner noe å distrahere deg med. Kan forresten anbefale "It starts with the egg" av R. Fett hvis du vil se mer på kosttilskudd og sånt mens skal lade opp til neste runde. God klem til deg ❤️
Takk :Heartpink kanskje jeg skal sjekke den. Noen tips til hvor jeg får kjøpt den? Jeg bruker for såvidt en lang remse med tilskudd, men kan alltids slenge på noen flere hvis det kan hjelpe:angelic: pr i dag tar jeg ubiquinol, myo + d chiro inositol, B12, folat, jod, sink, magnesium, vitamin c,d og e og probiotika. Er det noe annet du vet om som kunne blandes i miksen, så la meg gjerne få vite det :D

Forøvrig så er referanseverdier for HCG i uke 4:
5-426. Så du er jo innenfor normalen, om enn på den lavere delen. Det viktigste er at det stiger som det skal ved neste prøve. Ikke gi opp enda hvertfall :Heartpink

Takk :Heartpink kanskje jeg skal sjekke den. Noen tips til hvor jeg får kjøpt den? Jeg bruker for såvidt en lang remse med tilskudd, men kan alltids slenge på noen flere hvis det kan hjelpe:angelic: pr i dag tar jeg ubiquinol, myo + d chiro inositol, B12, folat, jod, sink, magnesium, vitamin c,d og e og probiotika. Er det noe annet du vet om som kunne blandes i miksen, så la meg gjerne få vite det :D

Forøvrig så er referanseverdier for HCG i uke 4:
5-426. Så du er jo innenfor normalen, om enn på den lavere delen. Det viktigste er at det stiger som det skal ved neste prøve. Ikke gi opp enda hvertfall :Heartpink
Takk❤️ Ja, vi får se hva blodprøven sier.

Da høres det ut som du tar det meste på lista! Hun skriver nevner noe om studier ang Inositol med og uten d chiro, men husker ikke helt hvordan det var. Kan sjekke. Bortsett fra tilskudd anbefalte hun også å unngå parfyme, tøymykner div vaskemidler og sånt. Men det er jo ikke godt å vite, man kan jo bli helt sprø hvis det blir altfor mye å passe på. Jeg bestilte min bok på nett.

Huff, så utrolig kjipt! Jeg går privat, og fikk beskjed om at de har åpent i helg hvis det er behov for det. Jeg opplever at de gjør ganske mye for å unngå det- men det er iallfall en mulighet:Heartred
Føler de har gjort en feil i forhold til at de burde styrt syklusen min mer. Heldig du som går privat, det kan nesten lønne seg om man slipper å vente så lenge. Koster en del med kjøring til opptil flere kontroller i måneden også :nailbiting:

Takk❤️ Ja, vi får se hva blodprøven sier.

Da høres det ut som du tar det meste på lista! Hun skriver nevner noe om studier ang Inositol med og uten d chiro, men husker ikke helt hvordan det var. Kan sjekke. Bortsett fra tilskudd anbefalte hun også å unngå parfyme, tøymykner div vaskemidler og sånt. Men det er jo ikke godt å vite, man kan jo bli helt sprø hvis det blir altfor mye å passe på. Jeg bestilte min bok på nett.
Takk :Heartpink jeg har blitt helt avhengig av chat gtp, så jeg fikk den til å lage en grundig oppsummering for meg. Fant ikke boka på noen norske nettbutikker, og regner med det tar litt tid å få den fra eBay. Men da har jeg en start. Sitter og leser forskning på melatonin nå.
Det er jo en ny verden at chat gtp kan hente ut relevante studier fra de ulike databasene, så jeg slipper å bruke masse tid på å finne de gode studiene:Heartpink så takk til @fix for tipset om ai :Heartpink anbefales på det varmeste til alle :laughing002

Tusen takk ❤️ Ja, prøver å holde fast på det, men hcg var på 26 og det er jo lavt for 13dpo. Skal ta ny blodprøve på onsdag. Føler ikke at jeg kan være mere borte fra jobb så venter til det passer i kalenderen. Strekene er fortsatt som de har vært synes jeg. De er der helt klart, men de er svake.

Hvordan går det med deg I venteland? God klem
Jeg forstår godt at du blir stressa av tallet, jeg hadde også blitt det :Heartred Men som @Overtenker40 sier så er det viktigste doblingen!

Jeg prøver å takle dpo-land så godt jeg kan. Det er litt mindre symptomer denne runden, men jeg føler meg oppblåst og sliten. Noe jeg tror er cycglogesten. Så jeg blir stressa når jeg kjenner symptomer og stressa når jeg ikke kjenner symptomer:smiley-ashamed004

Jeg tror jeg kommer til å prøve å sone ut litt de neste dagene, bare være på jobb og prøve å ikke tenke på at jeg kanskje/kanskje ikke er gravid:hilarious:

:Heartpink De lab jo heldigvis ikke nekte mer å forsøke på vanlig vis. Selv om jeg er utrolig lei plikt-ligging. Men føler jo at tiden løper ut, siden AMH er så lav, at nå jo prøve på alle mulighetene man har. Kjenner jeg er spent på om det velger akkurat samme opplegg neste gang.
Det ville jeg utfordret på i så fall! Altså, kan være at det er riktig med samme opplegg- men det er alltid fint å få dem til å begrunne det. Da vet du at det er noe de har tenkt igjennom :Heartred

Føler de har gjort en feil i forhold til at de burde styrt syklusen min mer. Heldig du som går privat, det kan nesten lønne seg om man slipper å vente så lenge. Koster en del med kjøring til opptil flere kontroller i måneden også :nailbiting:
Hvor går du? Jeg vet det er mange som opplever forskjell på de offentlige også :Heartred Jeg måtte gå privat, på grunn av alder- så jeg fikk egentlig aldri noe valg:smiley-ashamed004

Back
Topp