Januar 2025

Mener uten tvil det er en strek på den nederste der! Kan nesten ikke vente til å teste mer i morgen :banghead: :nailbiting:

Vedlegg

• IMG_6308.jpeg
    IMG_6308.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 87
Kansje 4 egg også kan det hende noen vokser gjennom helgen, men ikke helt sikkert.❤️ Fikk bare en dårlig følelse av en eller anna grunn. Tusen takk for omsorg❤️
Uff, skjønner, jeg har vært der. Jeg hadde også 4 follikler på mitt andre uttak, men på noen dager kom det etter flere og jeg fikk ut 7. Mye kan skje enda.

Hvordan er amh’en din? Min amh er lav, men sist forsøk (tredje uttak) fikk jeg 5 blastoer av 7 egg. På første forsøk fikk jeg 5 egg og 1 blasto (hvor de forøvrig ringte på dag 4 for å fortelle at den eneste overlevende så dårlig ut). Mange ser på førsteforsøket som et prøveforsøk, og det er vanlig å få mye bedre resultater etter medisinjustering på andre forsøk. Så ikke bli for fortvila enda :Heartred

Hvor mange dager etter innsett tester dere?

Og DPO, regnes det fra den dagen eggløsnings sprøyta settes? Ble akutt usikker her.. vil ikke teste for tidlig siden otrivelle kan slå ut som positiv graviditetstest :rolleyes:

Uff, skjønner, jeg har vært der. Jeg hadde også 4 follikler på mitt andre uttak, men på noen dager kom det etter flere og jeg fikk ut 7. Mye kan skje enda.

Hvordan er amh’en din? Min amh er lav, men sist forsøk (tredje uttak) fikk jeg 5 blastoer av 7 egg. På første forsøk fikk jeg 5 egg og 1 blasto (hvor de forøvrig ringte på dag 4 for å fortelle at den eneste overlevende så dårlig ut). Mange ser på førsteforsøket som et prøveforsøk, og det er vanlig å få mye bedre resultater etter medisinjustering på andre forsøk. Så ikke bli for fortvila enda :Heartred
Husker ikke amh men den var ikke veldig lav. Tusen takk for gode ord❤️Jeg tenker at jeg tar det jeg får. Hvis jeg er heldig overlever en. Er jeg uheldig får jeg fortsette på ny. Håper bare at det går denne gangen.

Jeg har helt sinnsykt vondt i pupper og brystvorter! Er det vanlig eller? Sykepleier nevnte at hvis progesteron er for høyt så blir det totalfrys. Kan ømme pupper være tegn på det? Skal sette ovitrelle i morra og uttak på mandag
Jeg er i siste dag med hormoner og igår fikk jeg skikkelig vondt i brystene og brystvortene. De er på spreng nå. Sjekket blodprøve og UL igår så skal ikke være overstimulert. Håper det betrygger deh litt❤️

Hvem snakker jeg med for å få tilgang til å redigere poster? :) får ikke endret skrivefeil.
Litt svakere strek i dag dessverre, men mener det enda er en strek der så beholder håpet litt til :nailbiting: :dance008
Ser noe jeg også. Heier på deg❤️
Fikk nettopp svar fra klinikken, og har 7 egg som er befruktet! Det er ganske bra? :smiley-angelic001 De tok ut 13 i går, men sa allerede da at det var noen som kom til å falle fra!
Så godt å høre!! Heier på deg❤️

Og DPO, regnes det fra den dagen eggløsnings sprøyta settes? Ble akutt usikker her.. vil ikke teste for tidlig siden otrivelle kan slå ut som positiv graviditetstest :rolleyes:
Jeg testet 10 dpo. For min del var det 7 dager etter innsett, siden jeg satte inn tredagers. Testet helt negativt den dagen, men positivt dagen etter. Testet også 7dpo og da fikk jeg helt blank test, så da visste jeg at Ovitrelle var ute av systemet om ikke annet.

Hvis du setter inn 5dagers er du 5 dpo ved innsett :happy:

Jeg testet 10 dpo. For min del var det 7 dager etter innsett, siden jeg satte inn tredagers. Testet helt negativt den dagen, men positivt dagen etter. Testet også 7dpo og da fikk jeg helt blank test, så da visste jeg at Ovitrelle var ute av systemet om ikke annet.

Hvis du setter inn 5dagers er du 5 dpo ved innsett :happy:
Takk for svar :) Da er det ikke sååå lenge å vente :smiley-bounce016

Back
Topp