Såpass ja. Vel. God bedring til alle tre.Jepp. Alle tre har.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Såpass ja. Vel. God bedring til alle tre.Jepp. Alle tre har.
Bedre enn den nedstengte versjonen håpa eg.
Omikron kan være ganske ille det også, så jeg hadde ikke ønsket det hverfall.Vi fikk vel beskjed om 3 stykker i klassen til Lille U nå i helgen.
Vi får se hvordan dette går.
Er litt delt i tanken på det.
På den ene siden har jeg ikke lyst på syke barn, på den andre siden så er ikke omikron så ille så det kunne ha vært greit om de ble ferdig med det for en liten stund nå før det kommer en ny mutasjon...
Januar gar gått fort!Tenk at det er siste januar allerede.
Jeg vet folk sier januar har sånn 568 saget eller noe sånn, men jeg synes den har gått rasende fort. Allerede 1/12 av 2022 unnagjort! Om 11 mnd er det nyttår igjen.
Erfaring tilsier at februar går enda fortere. Den er jo beviselig kortere. Jeg jobber fortsatt overtid, mannen like så. Huset der ut deretter og vi skal ha bursdagsselskap for 11 åringen.
Mars er fin, det begynner å bli vår. Lys.
April går i en fei, det er jo påskeferie inni der.
Mai har sine fridager og får alltid fort.
Juni er litt lang. Nedtelling til sommerferien. Men ikke lang nok til alle avslutninger som skal presses inn på de 4 ukene (en i mai og 3 i juni) før skolen slutter
Juli har jeg ferie så den er over på et blunk.
Og brått så er det høst allerede. Skolestart på ny skolen og snart er det jul igjen.
God bedring uansettSengeliggende, dro hjem fra jobb i dag og formen blir bare verre og verre, negative tester til nå ..
TakkGod bedring uansett
Hadde en liten følelse av det.Takk. Korona som er i hus.
Masse god bedringSengeliggende, dro hjem fra jobb i dag og formen blir bare verre og verre, negative tester til nå ..
Håper jeg og. Bare lyst til å ligge i senga, men frøkna er ikke enig XDHadde en liten følelse av det.
Håper dere fort blir bedre igjen
Ja, det blir det nok. Men en del ting er nok forandret, i måten vi tenker og agerer
Ja eg vil slite med å få folk tett på, særlig uten munnbind men det håpa eg kommer seg, eg har jo hatt ein runde med corona.
TakkMasse god bedring
Hilse (håndhilse altså) på folk? Klemme en kollega? Juletrefest og holde hender med "fremmede"? Sitte tett i tett trangt rundt et bord? Fest med gauling og dansing? Konsert med mange tusen folk og pressing fremst så noen besvimer? (akkurat den delen med at noen besvimer er jo greit å unngå)
Ja, altså, mange gjør nok det, men mange av oss vil ha litt andre grenser for hva vi synes er ok. Og hvor raus er vi med hverandre? Hvordan blir ordskiftet da? Om en ikke vil på sommerfest med tanke på smitte før sommerferien mens andre mener det må vi tørre for det er lov? Om en ikke vil håndhilse, hvordan reagerer vi da?