Januar 2022

Tenk at det er siste januar allerede.

Jeg vet folk sier januar har sånn 568 saget eller noe sånn, men jeg synes den har gått rasende fort. Allerede 1/12 av 2022 unnagjort! Om 11 mnd er det nyttår igjen.

Erfaring tilsier at februar går enda fortere. Den er jo beviselig kortere. Jeg jobber fortsatt overtid, mannen like så. Huset der ut deretter og vi skal ha bursdagsselskap for 11 åringen.

Mars er fin, det begynner å bli vår. Lys.
April går i en fei, det er jo påskeferie inni der.
Mai har sine fridager og får alltid fort.

Juni er litt lang. Nedtelling til sommerferien. Men ikke lang nok til alle avslutninger som skal presses inn på de 4 ukene (en i mai og 3 i juni) før skolen slutter

Juli har jeg ferie så den er over på et blunk.

Og brått så er det høst allerede. Skolestart på ny skolen og snart er det jul igjen.

Tenk at det er siste januar allerede.

Jeg vet folk sier januar har sånn 568 saget eller noe sånn, men jeg synes den har gått rasende fort. Allerede 1/12 av 2022 unnagjort! Om 11 mnd er det nyttår igjen.

Erfaring tilsier at februar går enda fortere. Den er jo beviselig kortere. Jeg jobber fortsatt overtid, mannen like så. Huset der ut deretter og vi skal ha bursdagsselskap for 11 åringen.

Mars er fin, det begynner å bli vår. Lys.
April går i en fei, det er jo påskeferie inni der.
Mai har sine fridager og får alltid fort.

Juni er litt lang. Nedtelling til sommerferien. Men ikke lang nok til alle avslutninger som skal presses inn på de 4 ukene (en i mai og 3 i juni) før skolen slutter

Juli har jeg ferie så den er over på et blunk.

Og brått så er det høst allerede. Skolestart på ny skolen og snart er det jul igjen.

Året seie poff. Året ting skal bli normalt igjen, til neste pandemi.

Året seie poff. Året ting skal bli normalt igjen, til neste pandemi.

Håper inderlig dette er året ting skal bli normalt igjen.

men, hvordan blir den nye normalen?

Da var det påvist smitte i klassa til eldste. Føler det nærmer seg mer og mer nå.
Vi fikk vel beskjed om 3 stykker i klassen til Lille U nå i helgen.
Vi får se hvordan dette går.

Er litt delt i tanken på det.
På den ene siden har jeg ikke lyst på syke barn, på den andre siden så er ikke omikron så ille så det kunne ha vært greit om de ble ferdig med det for en liten stund nå før det kommer en ny mutasjon...

Jippi, da var legen enig med meg, og jeg er 100% tilbake på jobb.
(Så da er det vel på tide å få korona :p )

Gratulerer med å¨være tilbake på jobb.

Og, vel, de som ikek ahr fått det enda, får det sanrt? Føler den står på trappa og banker på og vil inn her sånn ca.

(Minstemor sin lærer han fått korona. Klassen skulle test4e seg i går, de som evt ikke fikk tetet seg i går skal testes i dag emd testen de fikk med fra skolen, og resten skal ta den i morgen tidlig.
Mi testa negativt i går. Ifølge henne er hele klassen friske, de var på skolen idag. En fikk visst ikke noe resultat på testen sin og kom sent i dag for h*n måtte til legen først (testing?) men ellers fik kde vel negative svar hele gjengn

Men mi har visst litt hovne mandler så legen (helsestasjonskontroll) og lurte på om hun sliter med en luftveisinfeksjon? Nei, ikke det jeg vet, og negativ test igår, sa jeg.

Og jeg, jeg føler nesten at jeg brygger på noe. Meget mulig psyksik av at jeg har googlet om Korona og sett fil mat selvtesting i halsen, og i det hele tatt.

Jeg logger av og lager middag. Kjenner at det er greit med en pasue nå ;)

Back
Topp