Han har vond hals, jeg har lett influensa følelse, frøkna virker forkjølt.Huff. Så mannen din hadde testa positivt. Har han symptomer?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Han har vond hals, jeg har lett influensa følelse, frøkna virker forkjølt.Huff. Så mannen din hadde testa positivt. Har han symptomer?
Håper det ikke blir verre daHan har vond hals, jeg har lett influensa følelse, frøkna virker forkjølt.
TakkGod bedring til kengubarnet![]()
Håper bare det ikke påvirker rehabiliteringen som skal starte 9 februar egentlig.Håper det ikke blir verre daLike greit å få det nå som det er en mild variant.
Tenk at det er siste januar allerede.
Jeg vet folk sier januar har sånn 568 saget eller noe sånn, men jeg synes den har gått rasende fort. Allerede 1/12 av 2022 unnagjort! Om 11 mnd er det nyttår igjen.
Erfaring tilsier at februar går enda fortere. Den er jo beviselig kortere. Jeg jobber fortsatt overtid, mannen like så. Huset der ut deretter og vi skal ha bursdagsselskap for 11 åringen.
Mars er fin, det begynner å bli vår. Lys.
April går i en fei, det er jo påskeferie inni der.
Mai har sine fridager og får alltid fort.
Juni er litt lang. Nedtelling til sommerferien. Men ikke lang nok til alle avslutninger som skal presses inn på de 4 ukene (en i mai og 3 i juni) før skolen slutter
Juli har jeg ferie så den er over på et blunk.
Og brått så er det høst allerede. Skolestart på ny skolen og snart er det jul igjen.
Året seie poff. Året ting skal bli normalt igjen, til neste pandemi.
Vi fikk vel beskjed om 3 stykker i klassen til Lille U nå i helgen.Da var det påvist smitte i klassa til eldste. Føler det nærmer seg mer og mer nå.
Masse god bedring til kengubarnetPositiv hurtigtest på kengubarnet i dag, var i fin form før i dag, dro og badet med kompis og kom hjem som slakt , ble testet og den var veldig positiv..
Uff da, masse god bedringEksploderende hodepine, vond hals, hoste, snørring og hodet føles som bomull.
Takk. Korona som er i hus.Uff da, masse god bedring
Har du fått korona?Eksploderende hodepine, vond hals, hoste, snørring og hodet føles som bomull.
Jippi, da var legen enig med meg, og jeg er 100% tilbake på jobb.
(Så da er det vel på tide å få korona)
Jepp. Alle tre har.Har du fått korona?
God bedring
God bedringEksploderende hodepine, vond hals, hoste, snørring og hodet føles som bomull.
Håper inderlig dette er året ting skal bli normalt igjen.
men, hvordan blir den nye normalen?