Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Til jentene ville jeg sagt nei. Rett og slett pga alle problemene med syklus som er koblet til vaksinene.Da har kommunen min åpnet for vaksine av unger fra 5 år og dose 2 til de fra 12.
Mao jentrne kan få vaksine og eldstemann kan få en til, jeg må bare huske når han fikk den første for å telle uker.
Skal, skal ikke? De er ikke i gruppen som er anbefalt, så det er opp til oss.
Jeg hadde gjort detDa har kommunen min åpnet for vaksine av unger fra 5 år og dose 2 til de fra 12.
Mao jentrne kan få vaksine og eldstemann kan få en til, jeg må bare huske når han fikk den første for å telle uker.
Men mine er et godt stykke unna pubertet endaTil jentene ville jeg sagt nei. Rett og slett pga alle problemene med syklus som er koblet til vaksinene.
Jeg hadde gjort det
Jeg vet det, men man snakker om folk i overgangsalder som har begynt å blø, så kanskje det gjør noe med hormonene? Jeg vet ikke. Det er så mye man ikke vet om den delen. Ville vært veldig skeptisk til å gi det til ett ungt barn.Men mine er et godt stykke unna pubertet enda
Jeg velger å se det litt ann med frøkna foreløpig. De kan være smittebomber både med og uten vaksine, ungene blir generelt lite syke av denne smitten.Da har kommunen min åpnet for vaksine av unger fra 5 år og dose 2 til de fra 12.
Alle mine 3 er mellom 5-9 år og eldste har alltid sakt han vil ta den. Jenta vil sikkert ikke før hun er litt redd før vaksiner men tenker at her kan me sikker ro henne ned og ta den. Minste med diagnose skjønner nok ikke helt men han skall ta den ogDa har kommunen min åpnet for vaksine av unger fra 5 år og dose 2 til de fra 12.
Min eldste er 13 og har tatt denAlle mine 3 er mellom 5-9 år og eldste har alltid sakt han vil ta den. Jenta vil sikkert ikke før hun er litt redd før vaksiner men tenker at her kan me sikker ro henne ned og ta den. Minste med diagnose skjønner nok ikke helt men han skall ta den og
Jeg vet det, men man snakker om folk i overgangsalder som har begynt å blø, så kanskje det gjør noe med hormonene? Jeg vet ikke. Det er så mye man ikke vet om den delen. Ville vært veldig skeptisk til å gi det til ett ungt barn.
Her ville eldste fått dose 2 dersom han får tilbud om det.Da har kommunen min åpnet for vaksine av unger fra 5 år og dose 2 til de fra 12.
Skjønner deg,,friske barn blir også dårlige så jeg hadde tatt den på mindre barn ogsåJa. Om de ikke får korona først så vurderer jeg det ja
Ja, de fleste barna tåler det bra, men noen blir dårlige. Så ja.Skjønner deg,,friske barn blir også dårlige så jeg hadde tatt den på mindre barn også
Nettopp det. Vanskelig valg.Ja, altså det gjør nok noe. Men, hav det skal klare å gjøre med de som ikke har fått disse hormonene i sving enda, vet ikke.
Men. De har jo meg til mor. Ligner de på meg så får de ikke til syklus uansett. Altså. Syklus har jrf hatt. Sånn fra jeg var 17 år. Men om det var to uker mellom eller 2 mnd det varierte.
Så, å rote MER med syklusen deres enn det å ha meg til mor gjør. Er kanskje ikke nødvendig.
Men. Hva gjør korona med dem? Det vet vi heller ikke. Langt de fleste får jo ikke trøbbel av vaksinen. Langt de fleste får ikke trøbbel av korona heller.
Skjønner deg,,friske barn blir også dårlige så jeg hadde tatt den på mindre barn også
Jo jeg syns det…Da har mellomste meget mulig i tillegg til sin kroniske forstoppelse og så reflux. Henvist til ph måling i spiserøret på sykehuset i slutten av mrs og fått noe dyreproduksjonsdempende medisiner som hun kan bruke ut februar, så ha pause fra dem før den timen på sykehuset så vi ikke bøller resultatet. (slår det ut på esten får hun det på blå resept etterpå)
For kvalm, det er faktisk at hun går med sure oppstår, som kommer opp i halsen, og svelger ned igjen og hun har ikke andre ord for de enn t hun tenker kvalm.
Og gjett om slikt kan gi halsbrann. Hun sier jo at hun har vondt i halsen.... Jadda.
ER et ikke snart nok for den jenta?