TakkLykke til
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkLykke til
Har du vært i kontakt med lege?
Oh, frister virkelig ikke å gå på jobb ikveld... Hvorfor sa jeg ja til ekstra?![]()

Det har jeg tenkt på når jeg egentlig ikke har så lyst til å dra på jobbDu får "få" corona![]()
Det har jeg tenkt på når jeg egentlig ikke har så lyst til å dra på jobbIkke at jeg noen gang kunne ringt og sagt det altså. Da kan du banne på at jeg hadde fått det en uke senere
![]()

Du får "få" corona![]()

Savner de overtids betalingen men veldig kjipt de gangene man gikk kveldsvakt og nattevakten aldri kom og måtte gå dobbelvakt.
God betaling for overtid for tida i det minste![]()
For tida er det avtale om 200% overtid hvis man har over 20t i uka og tar noe ekstra da. 300% på helligdager. Så nå er det kamp om å ta ekstra, gå dobbelt osvSavner de overtids betalingen men veldig kjipt de gangene man gikk kveldsvakt og nattevakten aldri kom og måtte gå dobbelvakt.

Så deilig, med hva?Mannen har kjøpt baguette til meg![]()
Potetsalat og grillet kylling !Så deilig, med hva?
Nå begynner jeg og bli redd
Ikke nok at bilskiltene var tatt vekk fra vår bil i romjulen men jeg sto opp i morges og sko kjøre barna til skolen der ser jeg at 2 av våre hagestoler er flytta til andre siden av hagen med veien og at bord som tilhørte stolene er borte. Jeg driter i bord at den er tatt men jeg føler at redselen tar meg nå
![]()
Vi har bodd her i sikker 11 år i samme hus. Aldri opplevde det for. Men desse 2 gangene føler jeg meg ikke trygg her.Er dykk utsatt for trakassering?
Vi har bodd her i sikker 11 år i samme hus. Aldri opplevde det for. Men desse 2 gangene føler jeg meg ikke trygg her.