Januar 2022

Oh, frister virkelig ikke å gå på jobb ikveld... Hvorfor sa jeg ja til ekstra? :depressed:

Det har jeg tenkt på når jeg egentlig ikke har så lyst til å dra på jobb:p Ikke at jeg noen gang kunne ringt og sagt det altså. Da kan du banne på at jeg hadde fått det en uke senere:p

Da kommer du i Guinness rekordbok som eineste som har hatt covid med ein uke mellom:laughing021

Blev bestilling av pizza og film ikveld:)
Imorgen er vi invitert på middag hos vennen til gutten:) gleder meg sykt mye. Elsker den familien:Heartred

Pizza og duck tales er fast på lørdag. Etterpå så alle utenom 13 åringen resten av Encanto som vi startet på sist uke.

Det etter mgp delfinale på meg og mellomste og pirates of the caribbean på far og sønn.

Savner de overtids betalingen men veldig kjipt de gangene man gikk kveldsvakt og nattevakten aldri kom og måtte gå dobbelvakt.
For tida er det avtale om 200% overtid hvis man har over 20t i uka og tar noe ekstra da. 300% på helligdager. Så nå er det kamp om å ta ekstra, gå dobbelt osv :hilarious:

På torsdag for 1,5 uker siden fikk vi beskjed om smitte i klassen til frøkna og test regime.
På lørdag fikk vi beskjed om smitte i klassen til klassen til Lille U, sendte melding og spurte om vi måtte teste Lille U, han har tross alt vært hjemme med vannkopper hele forrige uke, men jo, det må vi visstnok
I dag får vi beskjed om smitte i klassen til eldste, og testregime.
Så kom telefonen og at frøkna sin time på BUP må utsettes tiden legen er i karantene.

@LeiNo

Nå begynner jeg og bli redd:(
Ikke nok at bilskiltene var tatt vekk fra vår bil i romjulen men jeg sto opp i morges og sko kjøre barna til skolen der ser jeg at 2 av våre hagestoler er flytta til andre siden av hagen med veien og at bord som tilhørte stolene er borte:(. Jeg driter i bord at den er tatt men jeg føler at redselen tar meg nå:(

Nå begynner jeg og bli redd:(
Ikke nok at bilskiltene var tatt vekk fra vår bil i romjulen men jeg sto opp i morges og sko kjøre barna til skolen der ser jeg at 2 av våre hagestoler er flytta til andre siden av hagen med veien og at bord som tilhørte stolene er borte:(. Jeg driter i bord at den er tatt men jeg føler at redselen tar meg nå:(

Er dykk utsatt for trakassering?

Vi har bodd her i sikker 11 år i samme hus. Aldri opplevde det for. Men desse 2 gangene føler jeg meg ikke trygg her.

Nei det virker rart. Skaffe dykk skjult kamera? Ikkje gitt dei er ute etter dykk men eg ville tatt grep. Overvåking gjer at dykk kan ta det med politiet.

Back
Topp