Januar 2022

Nei eg er i grenseland. Vente på positiv pcrtest. Utruleg smertefullt i ryggen og slite med å trekke pusten.

Eg bur aleine, så det gjer at eg komme til å ringe legevakten.
Håper du har ringt

Må vel vente for å vite svar på pcrtest?
Hvorfor det? Det er ikke for korona du ringer, det er fordi du har vansker med /vondt for å puste. Også kan du jo si at du trolig har korona så de kan ta sine forhåndsregler ang smittevern. Men det er pusten, ikke korona, du skal ringe for

Tror flesteparten av oss havner der snart:wacky:
Venter bare på det.

Når Nakstad fikk det, da får vi det alle.

Neida, men han er kjent for oss alle, som kom inn som fungerende Ass. Dir når helsedir hadde korona på starten av hele denne greia, og har vært vår rolige, betryggende stemme gjennom hele pandemien. Når han har unger i skolen, trolig sentrale østland, så er det ikke uventet at han fikk det via dem, men. Noe med det. Korona eksperten. Da får vi det alle.

Venter bare på det.

Når Nakstad fikk det, da får vi det alle.

Neida, men han er kjent for oss alle, som kom inn som fungerende Ass. Dir når helsedir hadde korona på starten av hele denne greia, og har vært vår rolige, betryggende stemme gjennom hele pandemien. Når han har unger i skolen, trolig sentrale østland, så er det ikke uventet at han fikk det via dem, men. Noe med det. Korona eksperten. Da får vi det alle.
Tror ikke det er til å unngå, håper bare ikke at jeg drar det rundt til brukerne jeg går til :nailbiting:

Tror ikke det er til å unngå, håper bare ikke at jeg drar det rundt til brukerne jeg går til :nailbiting:
Den bekymringen har i det minste ikke jeg. Jeg sitter på hjemmekontor og har kontakt med mine kunder på telefon og epost.

I dag bare noen få telefoner. Jeg har sovet en del med lillemor. Og sittet på badet.

Det finnes et annet virus enn korona, som går heftig her. Omgangssyke.

Men med over 14 000 kl 15 (mot normalt siste uken 4-6000) så havner vel døgnet rimelig langt opp, gitt. Så ja. Mange har fått den diagnosen i dag. Skal vi tippe, 20-25000? Eller mer? Det pleier å mer enn doble seg. Så 30-35 om der følger samme mønster, men det er kanskje noe etterreg som gir så høye tall nå? Vi får se i natt

Jeg konker nok lenge før midtnatt. Men jeg sjekker nok i natt.

Da kom det info om at det høye 15-tallet bok skyldes en stor etter registrering og vi bør vel ikke havne på mer enn rundt 20+ tipper jeg. Ca 20-25000, hvorav altså en del er inntil en uke gamle egentlig, men ikke var blitt reg. Analyser hos furst hadde ikke kommet inn rett

Back
Topp