Håper på et lett forløp. God bedringFekk positiv hurtigtest i dag morges.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper på et lett forløp. God bedringFekk positiv hurtigtest i dag morges.
Får hoppes den er mild på deg. God bedringFekk positiv hurtigtest i dag morges.
Gipsen er av, grodd fint.Lykke til
Håper på et lett forløp. God bedring
Ikke nøl for lenge med å kontakte lege.Slite så med å puste....
Ikke nøl for lenge med å kontakte lege.
Ring.Nei eg er i grenseland. Vente på positiv pcrtest. Utruleg smertefullt i ryggen og slite med å trekke pusten.
Eg bur aleine, så det gjer at eg komme til å ringe legevakten.
Håper du har ringtNei eg er i grenseland. Vente på positiv pcrtest. Utruleg smertefullt i ryggen og slite med å trekke pusten.
Eg bur aleine, så det gjer at eg komme til å ringe legevakten.
Håper du har ringt
Ring.Ikkje enda. Går greit når eg sitte, det er vondt å pusta men.
Ring.
Du sliter med å puste, syns du skal ringe allerede nåMå vel vente for å vite svar på pcrtest?
Tror flesteparten av oss havner der snartSånn gjekk det å unngå korona....

Hvorfor det? Det er ikke for korona du ringer, det er fordi du har vansker med /vondt for å puste. Også kan du jo si at du trolig har korona så de kan ta sine forhåndsregler ang smittevern. Men det er pusten, ikke korona, du skal ringe forMå vel vente for å vite svar på pcrtest?
Venter bare på det.Tror flesteparten av oss havner der snart![]()
Tror ikke det er til å unngå, håper bare ikke at jeg drar det rundt til brukerne jeg går tilVenter bare på det.
Når Nakstad fikk det, da får vi det alle.
Neida, men han er kjent for oss alle, som kom inn som fungerende Ass. Dir når helsedir hadde korona på starten av hele denne greia, og har vært vår rolige, betryggende stemme gjennom hele pandemien. Når han har unger i skolen, trolig sentrale østland, så er det ikke uventet at han fikk det via dem, men. Noe med det. Korona eksperten. Da får vi det alle.

Den bekymringen har i det minste ikke jeg. Jeg sitter på hjemmekontor og har kontakt med mine kunder på telefon og epost.Tror ikke det er til å unngå, håper bare ikke at jeg drar det rundt til brukerne jeg går til![]()