Januar 2022

Er det ikke typisk, når man endelig har kommet i gang igjen med trening så blir man snydens forkjølet..
Ja, jeg har tatt korona test

Jeg savner de gode, gamle dagene der man kunne gå inn i banken for å hente bursdagsgave til ungene. Et evig styr å komme gjennom nå, nesten så man ikke gidder :rolleyes: (ja, er litt på etterskudd etter fritidskarantene og jula)

Tannlege time på eldste snart. Hente jenta på skolen etterpå litt lekser og middag:)
Drama i ettermiddag og biblioteket lever og låne nye bøkker:)

Første dag på jobb igjen i dag etter sykemelding i 8 uker. Spent. Har Senvakt. Var ikke gunstig å bli sykemeldt for var så godt i gang og ikke jobbet der lenge. Har glemt medisinkodene på disse ukene også:confused::p Sistnevnte er en bagatell sånnsett, de får jeg jo. Skulle dog uansett ønske jeg husket de:p

Har ei venninne som skal bli bestemor.... I en alder av 36 år
Oi!
Da jeg gikk på ungdomsskolen så gikk jeg i klasse med en som fortsatt hadde en tippoldemor, og hun var ikke så veldig gammel :hilarious: bestemoren hans var rundt samme alder som «alle andre» sine mødre. De hadde fått barn i tenårene i flere generasjoner :hilarious:

Har ei venninne som skal bli bestemor.... I en alder av 36 år

Det er noe med det at å få barn i tenåra går i arv , som oså lykkeliten er inne på, det skjer selvsagt ikke alltid, men det er heller ikke uvanlig.

Min slektning som ble bestemor i 30 årene er i dag fostermor for det barnebarnet, forøvrig

Cafetur med venninne og litt shopping etterpå kjøpte meg øredobber og oppbevaring til julekulrene, kikket også på ny lampe..

Uff blir nervøs at se desse høye tallen med smittede i går:eek:
Satser på at det er et etterslep fra jula.
Vi må regne med høye tall et par dager nå med etterslep + massetesting av skole og bhg

Back
Topp