Januar 2019

Ja, det er jo sikkert lettere når man har gjort det et par ganger. Tror det er mye det at jeg bare har ett egg til å gå på. Syns uttaket var så jævlig at jeg ikke vil en gang til. Men kan jo hende jeg ombestemmer meg :)
Men hva skjer når det ikke går og man skal ha nytt innsett da? Man må vel ikke på masse sprøyter igjen vel? :wtf:
Hvis ikke frys forsøket går blir det dessverre nytt uttak og sprøyter igjen.
Men du har ikke masse sprøyter på frysforsøk. Da vil du enten få innsett i styrt syklus eller naturlig syklus. eneste sprøyte du evt setter da er Ovitrelle.

Last edited:
Ja, da gikk det som jeg trodde da. Fikk mensen i dag, og forventer den ikke før på lørdag. Jeg tror man vet når man er gravid. Har man en dårlig følelse så stemmer det som regel. Og det gjorde det nå. Jeg må bare si ÆRE VÆRE dere som har holdt på med detta over mange mange forsøk, jeg fatter ikke hvordan dere holder ut. Av mine 9 egg ut, var 6 modne og bare 2 ble befrukta. Et blei satt inn, og ett blei dyrka videre til blasto og fryst. Så vi har jo en sjanse til. Men jeg har liksom totalt mista troa. Samtidig som jeg kjenner meg litt bitter på at det er JEG som må gå gjennom alt. Det er min kropp som må tukles med både i form av uttak/innsett/hormoner og sprøyter og anna faensmakt. Mens han som er problemet bare kan sitte å se på og ta seg en runk for å få ut et par svømmere liksom. Ja, jeg veit det er skikkelig råttent å tenke sånn, for han kan jo ikke noe for at han så og si ikke har noen spermier. Men fy søren jeg kjenner på det nå. :oops:
I feel ya! Tenker ofte det samme :sorry:
Håper fryseegget er gullegget:)

Hei fra meg også! Første gang på forumet her Var på ul på tirsdag fikk beskjed om eggpose på 17,3 millimeter. Satte Ovitrelle i natt og skal insemineres (høres så fælt ut ) i morgen. Usikker på om jeg bruker rette navn på ting. Hun på legekontoret i Norge syns inseminasjon hørtes ut som noe dyrlegen gjorde så hun har hele veien snakket om fertilitetsbehandling.

Mille2019 - B1 - iui - ovitrelle - klinikk i Danmark
Velkommen :) Masse lykke til imorgen :)

Hvis ikke frys forsøket går blir det dessverre nytt uttak og sprøyter igjen.
Men du har ikke masse sprøyter på frysforsøk. Da vil du enten få innsett i styrt syklus eller naturlig syklus. eneste sprøyte du evt setter da er Ovitrelle.

Ja, tenkte på hva som skjer ved nytt innsett av allerede befrukta egg :) Snakka med st.olavs nå, og neste gang jeg får mensen skal jeg begynne på noen tabletter bare :)

Hei fra meg også! Første gang på forumet her Var på ul på tirsdag fikk beskjed om eggpose på 17,3 millimeter. Satte Ovitrelle i natt og skal insemineres (høres så fælt ut ) i morgen. Usikker på om jeg bruker rette navn på ting. Hun på legekontoret i Norge syns inseminasjon hørtes ut som noe dyrlegen gjorde så hun har hele veien snakket om fertilitetsbehandling.

Mille2019 - B1 - iui - ovitrelle - klinikk i Danmark

Lykke til! Spennende dager framover:)

Ja, kan jo hende at fryst blasto funker best på meg. Who knows :angelic: Har veldig lite lyst til å gå gjennom uttak en gang til, for det syns jeg var helt jævlig. Så det er nesten så jeg sier at det er nå eller aldri altså. Men man kan jo ombestemme seg når man har landa litt :)
Ja, ikke sant. Jeg tror egentlig det er litt sånn at man føler det. :rolleyes:
Jeg har troa på blastocyst og frys (når kroppen ikke er tuklet med hormoner og styr) Funket veldig godt for meg hvertfall. Vi hadde også kun ett på frys.;)

Oj, gratulerer! Det er jo virkelig en gladnyhet da:Heartred Lurer på hvor mange ganger jeg har gjort det samme og håpet at den skulle være positiv allikevel, men har aldri skjedd. Hvor mange dpo var du da du testet? Gratulerer igjen, og krysser fingrene for deg at det går hele veien!!

Jeg var 12 dpo når jeg testet og det var på morgenurin. På ettermiddagen ble streken tydelig før det var gått fem minutter

Jeg var 12 dpo når jeg testet og det var på morgenurin. På ettermiddagen ble streken tydelig før det var gått fem minutter
Gratulerer igjen! Håper jeg også tester positivt rundt da :) er på rugedag 1, så lenge igjen... Kos deg med å være gravid, det er supert til tross for at det kan være noen plager :happy:

I dag er jeg 14 dpo. Fikk ikke tester i posten i går, så testet ikke da. Håper de kommer i dag, så jeg kan teste i ettermiddag. Testdag er ikke før tirsdag.

Kjenner jeg er litt avmålt til hele greia, etter de kjempesvake strekene jeg har fått tidligere i uken. Tørr ikke håpe og tro at det har gått. Føler situasjonen enda er så uavklart (svaaaake streker) så håper jeg får testet snart og kommet til en konklusjon. Dette er jammen slitsomme greier! I dag er jeg lei og negativ :(

I dag er jeg 14 dpo. Fikk ikke tester i posten i går, så testet ikke da. Håper de kommer i dag, så jeg kan teste i ettermiddag. Testdag er ikke før tirsdag.

Kjenner jeg er litt avmålt til hele greia, etter de kjempesvake strekene jeg har fått tidligere i uken. Tørr ikke håpe og tro at det har gått. Føler situasjonen enda er så uavklart (svaaaake streker) så håper jeg får testet snart og kommet til en konklusjon. Dette er jammen slitsomme greier! I dag er jeg lei og negativ :(

Skjønner tankene dine godt.. Det går virkelig opp og ned med forventninger og håp i denne prosessen. Håper du får se en klar og tydelig strek på neste test! Krysser fingrene for deg:happy:

Jeg har troa på blastocyst og frys (når kroppen ikke er tuklet med hormoner og styr) Funket veldig godt for meg hvertfall. Vi hadde også kun ett på frys.;)

Ja, ser det er mange som har hatt suksess med det. Så håper det gjelder meg og :D Håper bare det overlever opptining :nailbiting:

Ja, ser det er mange som har hatt suksess med det. Så håper det gjelder meg og :D Håper bare det overlever opptining :nailbiting:
På Spiren sa de at de har opplevd ett (eller var det ingen?:p) av over 500 blastocyster som ikke har overlevd opptining, så tror ikke du skal engste deg for mye over det. Blastocyster er sterke :D

Back
Topp