Januar 2019

Hei folkens!

Jeg er ny her og ny i IVF-gamet. Men nå er jeg i gang da. Godt å ha noen å dele erfaringer med og få tips fra. Har gått på spray et par uker og etter kontroll på Riksen i går, er jeg da i gang med sprøyter i dag. Godt å være i gang med neste fase og spent på hva jeg har foran meg de neste ukene. Håper på insetting siste uka i januar.

Hei folkens!

Jeg er ny her og ny i IVF-gamet. Men nå er jeg i gang da. Godt å ha noen å dele erfaringer med og få tips fra. Har gått på spray et par uker og etter kontroll på Riksen i går, er jeg da i gang med sprøyter i dag. Godt å være i gang med neste fase og spent på hva jeg har foran meg de neste ukene. Håper på insetting siste uka i januar.
Hei og velkommen:)
Vil du stå på listen? Hvis ja, gi meg informasjon, se nedenfor hvordan jeg har gjort det.

:HeartblueLavendel81 - #1ICSI #2 FER- B2 - Medicus Stavanger- Naturlig syklus -innsett blasto ca uke 5- Ovitrielle og Lutinus - 37år

B står for hvilket barn du prøver på. Jeg har B2 som betyr jeg prøver på barn nr 2

Hei og velkommen:)
Vil du stå på listen? Hvis ja, gi meg informasjon, se nedenfor hvordan jeg har gjort det.

:HeartblueLavendel81 - #1ICSI #2 FER- B2 - Medicus Stavanger- Naturlig syklus -innsett blasto ca uke 5- Ovitrielle og Lutinus - 37år
B står for hvilket barn du prøver på. Jeg har B2 som betyr jeg prøver på barn nr 2

Takk! Gjerne det Ikke alt jeg er sikker på hva er her. Holder dette?

Lanka #IVF B1 - Rikshospitalet - insett ca uke 5 - 38 år

Ja, det tror jeg, siden det skal bli 5 dager etter uttakk.
Og du, du har innsett i naturlig syklus, ikke sant? Hvor mange blasto har du på frys?
Ja, har innsett i naturlig syklus. Har tre blastoer på frys, har hatt innsett av to tr-dagers, og to blastocyster til nå, så håper virkelig at det funker denne gangen :smiley-angelic001 gøy at det er så mange som har innsett samtidig! Har du hatt mange forsøk?

Jeg og. Og først spent på hvor mange og hvor gode egg jeg forhåpentligvis får ut først. Rare ting man plutselig må forholde seg til. Var første barnet ditt på IVF også?
Nei han kom til på naturligvis for over 16 år siden. Har nå ny mann hvor svømmerne er ikke helt som de skal, derfor ivf. Stor alders forskjell men kjekt å prøve på ny.

Bare vær tålmodig i prosessen, merket det fort ta et par innsett før den sitter :)

Nei han kom til på naturligvis for over 16 år siden. Har nå ny mann hvor svømmerne er ikke helt som de skal, derfor ivf. Stor alders forskjell men kjekt å prøve på ny.

Bare vær tålmodig i prosessen, merket det fort ta et par innsett før den sitter :)

Takk. Prøver å være positiv, men realistisk. Og håper på å ta det på fryseforsøk om det blir en neste runde. Litt lei av lang periode med hormoner nå

Jeg kan settes på gravid:Heartred 6 dager til blodprøve, men monitoren lyste "gravid" i dag tidlig :happy:

Gratulerer så mye:Heartred hvilken dag fikk du positiv test? Jeg skal ha innsett av blastocyst på tirsdag, og lurer veldig på når jeg skal tørre å teste...
Tusen takk! :)
Testet på rugedag 3. Helt negativt. På dag 4 kunne jeg skimte en svaaaak strek, umulig å si om det var skygge eller ikke. Dag 5 var det lettere å se den, i dag på dag 6 var det ingen tvil :) nederste strimmel er dag 5.
IMG_20190117_055614.jpg

Back
Topp