Så spennende! Innsett av blastocyst?Jeg har planlagt innsett også 22.! det blir spennende hvis vi alle blir rugere på samme dag!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så spennende! Innsett av blastocyst?Jeg har planlagt innsett også 22.! det blir spennende hvis vi alle blir rugere på samme dag!
Ja, det tror jeg, siden det skal bli 5 dager etter uttakk.Så spennende! Innsett av blastocyst?
Hei og velkommenHei folkens!
Jeg er ny her og ny i IVF-gamet. Men nå er jeg i gang da. Godt å ha noen å dele erfaringer med og få tips fra. Har gått på spray et par uker og etter kontroll på Riksen i går, er jeg da i gang med sprøyter i dag. Godt å være i gang med neste fase og spent på hva jeg har foran meg de neste ukene. Håper på insetting siste uka i januar.
Lavendel81 - #1ICSI #2 FER- B2 - Medicus Stavanger- Naturlig syklus -innsett blasto ca uke 5- Ovitrielle og Lutinus - 37årHei og velkommen
Vil du stå på listen? Hvis ja, gi meg informasjon, se nedenfor hvordan jeg har gjort det.
Lavendel81 - #1ICSI #2 FER- B2 - Medicus Stavanger- Naturlig syklus -innsett blasto ca uke 5- Ovitrielle og Lutinus - 37år
B står for hvilket barn du prøver på. Jeg har B2 som betyr jeg prøver på barn nr 2
Takk! Gjerne det Ikke alt jeg er sikker på hva er her. Holder dette?
Lanka #IVF B1 - Rikshospitalet - insett ca uke 5 - 38 år
Veldig bra det!! Legger deg tilTakk! Gjerne det Ikke alt jeg er sikker på hva er her. Holder dette?
Lanka #IVF B1 - Rikshospitalet - insett ca uke 5 - 38 år
Da får du innsett ca på likt med meg. Bare jeg er på mitt andre fryse forsøkFørstis #1IVF
Da får du innsett ca på likt med meg. Bare jeg er på mitt andre fryse forsøk![]()
Ja ilikeså. Gleder meg til innsett, denne gangen må det gå !!!Spennende! Krysser fingrene for oss begge.
Da får du innsett ca på likt med meg. Bare jeg er på mitt andre fryse forsøk![]()
Ja ilikeså. Gleder meg til innsett, denne gangen må det gå !!!
Ja, har innsett i naturlig syklus. Har tre blastoer på frys, har hatt innsett av to tr-dagers, og to blastocyster til nå, så håper virkelig at det funker denne gangenJa, det tror jeg, siden det skal bli 5 dager etter uttakk.
Og du, du har innsett i naturlig syklus, ikke sant? Hvor mange blasto har du på frys?
gøy at det er så mange som har innsett samtidig! Har du hatt mange forsøk?Nei han kom til på naturligvis for over 16 år siden. Har nå ny mann hvor svømmerne er ikke helt som de skal, derfor ivf. Stor alders forskjell men kjekt å prøve på ny.Jeg og. Og først spent på hvor mange og hvor gode egg jeg forhåpentligvis får ut først. Rare ting man plutselig må forholde seg til. Var første barnet ditt på IVF også?
Nei han kom til på naturligvis for over 16 år siden. Har nå ny mann hvor svømmerne er ikke helt som de skal, derfor ivf. Stor alders forskjell men kjekt å prøve på ny.
Bare vær tålmodig i prosessen, merket det fort ta et par innsett før den sitter![]()
Jeg kan settes på gravid6 dager til blodprøve, men monitoren lyste "gravid" i dag tidlig
![]()
Gratulerer så myeJeg kan settes på gravid6 dager til blodprøve, men monitoren lyste "gravid" i dag tidlig
![]()
hvilken dag fikk du positiv test? Jeg skal ha innsett av blastocyst på tirsdag, og lurer veldig på når jeg skal tørre å teste...Tusen takk!Gratulerer så myehvilken dag fikk du positiv test? Jeg skal ha innsett av blastocyst på tirsdag, og lurer veldig på når jeg skal tørre å teste...
Woohooo grattis!!!Jeg kan settes på gravid6 dager til blodprøve, men monitoren lyste "gravid" i dag tidlig
![]()
Woohooo grattis!!!Jeg kan settes på gravid6 dager til blodprøve, men monitoren lyste "gravid" i dag tidlig
![]()