Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
GratulererDa er jeg rugerSatte inn et fint blastocyst. Har lyst å begynne å teste nååå
Bør vel vente minst 5 dager?

TakkGratulerer
Jeg har ruget ei uke i dag, og litt tidlig enda å teste her og har jeg erfart
Tålmodighet![]()
Skal prøve å drøye ei uke da Jeg har satt inn to to dagers, så må vente litt lenger enn ett fem dagers jeg daTakkSkal prøve å drøye ei uke da
![]()
Ikke noe tr på deg heller ennå? Er på cd30 (og har tatt Primolut kur som var ferdig for noen dager siden) ikke antydning her hellerNeida, har bare fått så lange sykluser etter dette IVF styret.. Er på cd 33 i dag.. Forventet tr i dag eller i morgen.. Er du på overtid?
Ikke noe tr på deg heller ennå? Er på cd30 (og har tatt Primolut kur som var ferdig for noen dager siden) ikke antydning her heller

Jah...Nei! Det er så typisk at den lar vente på seg når den må komme![]()

Så bra det ble oppdaget, om enn litt seint. Kjipt om det har ødelagt for alle forsøkene, men det kan man vel ikke vite med sikkerhet, eller?Hei! Hadde tenkt å melde meg inn her, men det blei ikkje slik.. var til utredning i Porsgrunn i dag etter 3 negative fersk og fryseforsøk privat i haust.
Etter ein hyggelig forsamtale og undersøkelse så fant han ein 1 cm stor polypp i livmora. Det er jo ikkje farlig, men han sa det er vanskelig for eit egg å feste seg når den er der. Så då skal eg fjerna den før eg får beg opp på medisin! Kjempe takknemlig for at han såg det og undersøkte det nermare. Lurer jo veldig på om dette er noko dei burde ha sett på utallige ul i haust. Det er berre 6 veker siden eg var på ul sist... og ein polypp skyter ikkje i været så raskt. Kommer til å spørre om dette når eg skal fjerna den på Ahus slik at eg kan senda tilbakemelding til klinikken eg har vore hos. Føler meg snytt for 100.000 kr og ein enorm påkjenning på kroppen fysisk og psykisk, viss dette kunne vore oppdaga.
Har tenkt litt ekstra på detta med negative forsøk siden me var så heldige å bli gravide for 3 år sia etter eit uttak og 2 innsett! Så tenkte det burde jo gått greit no òg. Men no veit eg isåfall grunnen. Hadde berre vore kjekt å vist liiiitt tidligare
Kjekt å følla med på dåka her januargruppa og nokon som eg har vore med i gruppa før i haustmasse lykke til på den spennande reisa!
![]()
Ja jeg er over en uke på overtid, cd38 idag, men snakket med Medicus idag og skal inn på kontroll nå på mandag hvis den ikke kommer iløpet av helga.Neida, har bare fått så lange sykluser etter dette IVF styret.. Er på cd 33 i dag.. Forventet tr i dag eller i morgen.. Er du på overtid?
Ja jeg er over en uke på overtid, cd38 idag, men snakket med Medicus idag og skal inn på kontroll nå på mandag hvis den ikke kommer iløpet av helga.
Ja har tatt på lørdag, mandag og igår...helt negativt....ingen pms eller...Oi, har du tatt en g test for sikkerhetsskyld da?ingen tr enda her heller. Kommer vel iløpet av dagen.. Håper jeg.
Kjipt men samtidig bra de endelig oppdaget det da!!! Håper dette hjelper på at du endelig blir gravid da etterpå.Hei! Hadde tenkt å melde meg inn her, men det blei ikkje slik.. var til utredning i Porsgrunn i dag etter 3 negative fersk og fryseforsøk privat i haust.
Etter ein hyggelig forsamtale og undersøkelse så fant han ein 1 cm stor polypp i livmora. Det er jo ikkje farlig, men han sa det er vanskelig for eit egg å feste seg når den er der. Så då skal eg fjerna den før eg får beg opp på medisin! Kjempe takknemlig for at han såg det og undersøkte det nermare. Lurer jo veldig på om dette er noko dei burde ha sett på utallige ul i haust. Det er berre 6 veker siden eg var på ul sist... og ein polypp skyter ikkje i været så raskt. Kommer til å spørre om dette når eg skal fjerna den på Ahus slik at eg kan senda tilbakemelding til klinikken eg har vore hos. Føler meg snytt for 100.000 kr og ein enorm påkjenning på kroppen fysisk og psykisk, viss dette kunne vore oppdaga.
Har tenkt litt ekstra på detta med negative forsøk siden me var så heldige å bli gravide for 3 år sia etter eit uttak og 2 innsett! Så tenkte det burde jo gått greit no òg. Men no veit eg isåfall grunnen. Hadde berre vore kjekt å vist liiiitt tidligare
Kjekt å følla med på dåka her januargruppa og nokon som eg har vore med i gruppa før i haustmasse lykke til på den spennande reisa!
![]()
Ja har tatt på lørdag, mandag og igår...helt negativt....ingen pms eller...