Januar 2019

Vi kom hjem på søndagen, hadde gjester i går :) Så måtte ned igjen.
Men savner allerede hytta og byen :)

Jeg har også fylt opp skapet med tester, det er nesten fullt inni der. Trenger ingen flere på lenge nå :hilarious:
Ah :)
Egentlig er det litt gøy å teste også.. :p
Har samla mine i en egen stor toalettmappe, den er stappfull! Haha!! Kjøpte noen digitale fra ClearBlue også :) Får håpe januargruppa setter ny graviditetsrekord!! :smiley-bounce015

Ah :)
Egentlig er det litt gøy å teste også.. :p
Har samla mine i en egen stor toalettmappe, den er stappfull! Haha!! Kjøpte noen digitale fra ClearBlue også :) Får håpe januargruppa setter ny graviditetsrekord!! :smiley-bounce015
Jeg vet ikke helt om magefølelsen er helt med meg jeg, føler meg mer likegyldig til forsøket nå, enn det forrige merker jeg.
Men blir spennende, det gjør det.

Har 2-3 digitale jeg også, og 11 pluss også 15 BabyPlan, så skal klare meg :)

Jeg vet ikke helt om magefølelsen er helt med meg jeg, føler meg mer likegyldig til forsøket nå, enn det forrige merker jeg.
Men blir spennende, det gjør det.

Har 2-3 digitale jeg også, og 11 pluss også 15 BabyPlan, så skal klare meg :)
Kjenner det litt selv innimellom . Var litt sånn jeg var sist forsøk. Men heldigvis kommer motivasjonen og optimismen innimellom tross nedturer, men det er kort vei mellom optimisme og ingen håp

Kjenner det litt selv innimellom . Var litt sånn jeg var sist forsøk. Men heldigvis kommer motivasjonen og optimismen innimellom tross nedturer, men det er kort vei mellom optimisme og ingen håp
Ikke hatt forsøk siden september jeg, så merker det er godt å komme i gang, men likevel ikke veldig positiv nå kjenner jeg.
Var vondt da det gikk galt sist. Men har absolutt ikke gitt opp :)

Da tror jeg at mensen kommer litt tidligere enn det skulle, siden jeg fikk litt spotting i dag (skulle ha mensen 07.01). Men spotting regnes vel ikke som første blødningsdag, ikke sant? Det skal bli full blødning til å telle? Beklager for kanskje litt dumt spørsmål, men er fortsatt ganske nytt i hele IVF tema :)

Da tror jeg at mensen kommer litt tidligere enn det skulle, siden jeg fikk litt spotting i dag (skulle ha mensen 07.01). Men spotting regnes vel ikke som første blødningsdag, ikke sant? Det skal bli full blødning til å telle? Beklager for kanskje litt dumt spørsmål, men er fortsatt ganske nytt i hele IVF tema :)
Frisk blødning er første blødningsdag. :)

Jeg er så spent på egga mine jeg.... Har helt vondt i magen :wideyed:

så spennende... nå er det ikke lenge igjen. Blir nesten sjalu her, jeg og vil!!!! jepp eier ikke tålmodighet
Jeg har venta siden september, så har venta en evigheeeet :)
Men redd for at begge dør, siden Krissy opplevde det. Huff. Håper minst ett lever over. Vil ruge nå, og ikke vente enda lenger.

Jeg har venta siden september, så har venta en evigheeeet :)
Men redd for at begge dør, siden Krissy opplevde det. Huff. Håper minst ett lever over. Vil ruge nå, og ikke vente enda lenger.
Ja du har ventet lenge nå. Krysser alt for at spiren sitter!!!

Ja du har ventet lenge nå. Krysser alt for at spiren sitter!!!
Er vel ventetid på tre måneder til om dette ikke går nå.
Men håper at begge egga overlever, så har jeg litt mer sjanse :)
Vi har begge godtatt to egg inn, så det blir det :) Så jeg krysser alt for at begge tiner riktig.

Kanskje jeg klarer å komme inn til dere, men mest sansynlig blir det februar. Hadde en SA (uke 12) i desember og kan starte opp igjen så snart vi er klare. Har et blastocyst igjen på frys og fikk resepter i romjula.

Etter nesten én time på vent i telefon til Haukeland, er planen for fryseforsøket nå klar. Begynte på Progynova på fredag som var.

Innsett av blasto blir 15. januar! Ingen UL i forkant, siden slimhinnen var fin sist fryseforsøk.

Etter nesten én time på vent i telefon til Haukeland, er planen for fryseforsøket nå klar. Begynte på Progynova på fredag som var.

Innsett av blasto blir 15. januar! Ingen UL i forkant, siden slimhinnen var fin sist fryseforsøk.
Spennende!!!
Eneste negative nå med at jeg skal ha naturlig fryse forsøk er at jeg starter ikke med noen medisiner nå. Føler nesten ut som om denne måneden må jeg vente lengre på at det skjer noe da.

Jeg skal begynne å teste etter eggløsning ca 9. januar :) så spennende å se når det blir innsett :happy:

Jeg skal begynne å teste etter eggløsning ca 9. januar :) så spennende å se når det blir innsett :happy:
Mitt første naturlige fryse forsøk nå. Jeg vet de vil jeg skal sette Ovitrelle. Vet du om jeg trenger eggløsningstester da og ha litt kontroll?

Mitt første naturlige fryse forsøk nå. Jeg vet de vil jeg skal sette Ovitrelle. Vet du om jeg trenger eggløsningstester da og ha litt kontroll?

Det vet jeg dessverre ikke... Jeg skal teste etter eggløsning, og når jeg får positiv test ringer jeg de og så blir det innsett noen dager etter :)

Men det er vel kanskje greit å ha litt kontroll med å ta eggløsningstester? Har du ikke fått noe informasjon?

Back
Topp