Jakten på trekløveret ☘️

Vet ikke helt hva jeg skal tro/føle nå :sad010
Var på sykehuset for oppfølging i forhold til at jeg har mistet så mange ganger nå på rad.
Det ble tatt UL og selv om det er tidlig (4+1) virket det som de forventet å finne noe spor av graviditeten.
De så også på slimhinnene og sa at det så ut som om menstrasjon kunne komme i løpet av noen dager.
De kunne verken utelukke eller bekrefte hverken svangerskap utenfor livmor eller starten på et normalt svangerskap.

Det blir tatt hCG prøve i dag og torsdag neste uke (såfremst jeg ikke starter å blø før den tid).
Hva som blir meste steg er litt avhengig av hva resultatet av hCG prøven i dag blir. Legen sa det kunne hende hun fikk resultatet allerede i dag og hun ville da ringe meg opp så snart de hadde snakket sammen om «saken» min.

Basert på det hun så på slimhinnene mine, frykter jeg nok en kjemisk (eller enda verre - graviditet utenfor livmor).
De sa at dersom jeg blir akutt dårlig med kvalme og/eller smerter må jeg ta kontakt med legevakt.

Vil jo ikke gi opp håpet helt enda, men må vel bare forberede meg på å miste nok en gang :sad010

Back
Topp