Jakten på trekløveret ☘️

PP6, cd 24 (9 dpo):

Vet ærlig talt ikke hva jeg skal tro :confused013
Jeg har hatt noen mulige symptomer på graviditet i noen dager nå, men de kan selvfølgelig også ha andre naturlige forklaringer.
Håper så inderlig at det klaffet, men er også redd :scared001
Redd for at jeg bare innbiller meg ting, redd for ny kjemisk, redd for ny MA, osv. må si at det for tiden er ganske slitsomt å «være inne i hodet mitt» da jeg veksler mellom håp og tro om at det er mulig at det kan gå bra (gitt at jeg faktisk er hravid), til at jeg er veldig pessimistisk og forbereder meg på nok et mist :sad010
Tok test i dag og jeg mener jeg kan skimte noe ultrasvakt gitt at jeg holder testen i en viss vinkel, men er umulig å si om det er starten på noe eller om det bare er skyggestrek.
Er ululig å se noe på bilde, men her er nå bildet av kveldens test:
IMG_1466.jpeg


IMG_1465.jpeg

Tok test i ettermiddag også og mente jeg kunne se en potensiell ultrasvak antydning til noe, men var veldig usikker på om det bare var ønsketenkning eller noe mer:
Her er dagens ettermiddagstest:
IMG_1462.jpeg


Da dette er Makesure tester som tilhører en batch som skal være kjent for å ha dårlig fargestoff i seg, tenker jeg å se om jeg får kjøpt ny med annet batchnummer i løpet av morgendagen.
Veldig spent, men prøver å ikke «gire meg selv opp» (men ikke så lett å la være å få håp).
Må vel bare vente og se hva morgendagen bringer :smiley-angelic001:binkybaby
 
Back
Topp