Jakten på trekløveret ☘️ (gravid etter MA)

10+0:

Etter mye om og men har jeg endelig fått satt meg ned for å oppdatere i dagboka mi :happy:

Privat UL på lørdag gikk kjempe fint. Alt står bra til med lille bamsemumsen og jeg ble satt 3 dager frem (derav uke 10 allerede i dag). Ikke utenkelig at jeg blir justert igjen på OTUL 6. januar.
Lille i magen ble målt til å være 3 cm lang og hadde hjerteslag på 164 slag i minuttet :Heartred
IMG_1711.jpeg

Er så utrolig spent på om det er en liten prins eller ei lita prinsesse som gjemmer seg der inne :love017
Ifølge ny beregning er jeg 13+0 ved OTUL. Er så spent på om jeg får en «sniktitt» på hvem det er der inna allerede da. Sannsynligheten for å se noe er jo mye større for å få en pekepinn allerede da dersom det er en liten gutt. Magefølelsen min har stemt med begge de to vi har og nå sier den at vi venter ei lita jente :dummy1: Men er jo 50 % sjangse for at det stemmer. Spiller egentlig ingen rolle for oss, men er spennende uansett.

I dag har vi lagt inn bud på et rekkehus rett i nærheten av der vi bor. Er så utrolig spent på om budet blir godtatt
Er en sånn nervepirrende (men utrolig spennende) prosess dette med kjøp og salg.

Back
Topp