IVF mirakel ❤

Gratulere så mye igjen :Heartbigred:Heartbigred Dette er såååå gøy!!

Oii gratulerer med tvillinger!!! Gøy å se flere som får det. :joyful::Heartpink Her er det bare en luring inni magen!

Gratulerer
:Heartred

Gratulerer så mye :hello2 Så utrolig artig når man får så gode nyheter :Heartred

Vilt!!! Gratulerer så inderlig masse!! Har jo også satt inn ett blastocyst, men håper under stille at det skal bli tvillinger ❤️

Fantastisk! Gratulerer så mye!:Heartred:Heartred:love7
Gratulere så mye :) enda en i tvilling gjengen!
Wow!!:love7 Gratulerer såå mye:Heartred
Så gøy! Gratulerer :Heartpink:Heartpink
Sniker! Men må bare gratulere, noe så magisk!
Gratulerer så mye:Heartbigred
Tusen takk fine dere! Tanken før har skremt vettet av meg og var ALDRI noe jeg trodde kom til å skje meg, men nå syns jeg ikke noe i denne verden er vakrere:Heartbigred

Wooow! Så utrolig koselig, gratulerer så mye ❤️❤️
Gratulerer så masse!!:love7 Nå ble jeg kjempe glad, dette er jo helt fantastisk:Heartred Så gøy med så mange tvillingmammaer i denne termingruppen:Heartpink
Utrolig! Gratulerer så mye! :love7:Heartred
Gratulere så mye! Så utrolig gøy :gen014:Heartred
Magisk!! Man blir så glad av å lese slike historier!! Gratulerer så mye!! :Heartred
Så gode dere er!! Tusen hjertelig takk! :Heartbigred

Å hærregud så utrolig gøy ❤️ Gratulerer såååå mye ❤️

nå er jeg sinnsykt spent på min TUL neste fredag 7+1! Har en følelse på tvillinger selv! Vet ikke hvorfor! Har bare hatt en følelse på det! :hilarious:

men det var skikkelig gode nyheter ❤️
Ååh! Tusen tusen takk!! :Heartbigred det er det nydeligste sjokket jeg har fått i mitt liv!! Hadde vært fantastisk om du og hadde 2 inni der! Har dere toeggede i familien? Eller det eneggede du har på følelsen?

Åå så kjekt :love7 Gratulerer så mye:Heartbigred:Heartbigred:Heartbigred
Åh, så gøy:love7 Gleder meg til å følge deg videre!
Gratulerer så mye! ❤️❤️
Gratulerer så mye! <3
Gratulerer så myexsmile9:Heartred Skjønner at det er et sjokk å se to, men så utrolig gøy at prøvingen har gått så bra! Ble helt rørt jeg nå!
Wow! Gratulerer! For en lykke:smiley-angelic003
Gratulerer, så artig :Heartbigred dobbel lykke :Heartpink:Heartblue
Gratulere så mye :Heartbigred nå skal vi være minst 4 tvilling gravide her inne :wav
Wow! Så kult!! Gratulerer så mye :) Så spennende det blir!
Gratulerer så mye :Heartred:Heartred
:angel8:angel8
Søteste deg. Så utrolig gøy ♥️ Er sååååå glad på dine vegne :smiley-angelic003:smiley-bounce016
Gratulerer sååå mye. ♥️
Tusen tusen takk fine dere!:Heartbigred
Det er det nydeligste og mest uventede sjokket jeg har fått i mitt liv! Men vi kunne ikke følt oss heldigere! Er rart hvor fort man knytter seg! Nå kan jeg ikke vente til å se de igjen om 12 dager!:Heartbigred

Wow, det er jo virkelig et mirakel!!!

Gratulerer såååååå mye:Heartpink for en fantastisk nyhet - jeg er så utrolig glad på dine vegne:Heartpink og så koselig at vi begge venter tvillinger :happy093
Ååh ja tenk vi begge skal få tvillinger!! For noen mirakler ja!! Er fult opp med mer kjærlighet enn jeg trodde var mulig!:Heartbigred tusen tusen takk!! Gleder meg veldig til å følge deg videre!:love7

Gratulere så mye igjen :Heartbigred:Heartbigred Dette er såååå gøy!!
Oii gratulerer med tvillinger!!! Gøy å se flere som får det. :joyful::Heartpink Her er det bare en luring inni magen!
Så fantastisk :Heartred:Heartred
Så fantastisk! Gratulerer så mye:Heartbigred
Gratulerer så mye :hello2 Så utrolig artig når man får så gode nyheter :Heartred
Tusen takk snille dere!!:love7

Ååh! Tusen tusen takk!! :Heartbigred det er det nydeligste sjokket jeg har fått i mitt liv!! Hadde vært fantastisk om du og hadde 2 inni der! Har dere toeggede i familien? Eller det eneggede du har på følelsen?
Ja det må være helt utrolig overveldende:) er samboer som har familie som er tvilling. Litt usikker der egentlig! Men da må det vel bli eneggede ? Siden jeg ikke har noen i familien? Hvordan funker det? Uansett får jeg vite det på fredag:) og vi gleder oss veldig :)
Bare leser mye her om disse som har gått på ultralyd tidlig å fått bekrefet at det ikke er noe liv der! :( da merker jeg at jeg gruer meg veldig!

WOW! For en utrolig historie! Gratulere så mye!! Dette fortjener dere :Heartbigred:wav

Back
Topp