IVF mirakel ❤

SoonToBeMama

Gift med forumet
Assistert-jentene
Snøkrystallene2021❄️
Jeg må bare dele nyhetene med dere!
I dag er en dag jeg aldri kommer til glemme.
Vi har brukt 1 år på å bli gravid og gått igjennom 1 prøverørsforsøk. Vi fikk satt inn ET perfekt egg (blastocyst).

20200505_102038.jpg

I dag 7+1 var vi på ultralyd og fikk vite det ene egget har delt seg i 2 og vi venter ENEGGEDE TVILLINGER! :dummy1::dummy1: Vi hadde aldri i vår villeste fantasi sett dette komme. Jeg har ikke voldsomme symptomer eller noe. Begge ble målt til perfekt strl, 12mm. Vi føler oss så heldig. Et sjokk. Men så mye glede vi aldri kunne forestilt oss! :Heartbigred så nå er vi minst 4 tvilling gravide her!?

20200605_175800.jpg
 
Gratulerer så mye:hello2 så utrolig godt når det går godt
 
Herregud, jeg er SÅ glad på deres vegne :love7
:happy093
 
Gratulerer så mye. :love7
Så kult at det er så mange som venter tvillinger, blir spennende å se om det blir flere!
 
Blir spennende å følge alle dere tvillingmødre :)
 
Gratulerer så mye. :love7
Så kult at det er så mange som venter tvillinger, blir spennende å se om det blir flere!
Tusen takk!! Ja det er helt utrolig!! Har ingen erfaring fra dette! Godt noen er i litt samme båt!:hilarious::Heartred
 
I allverden for tvillinger i januargruppa! ❤️
Gratulerer kjære deg! Ønsker dere alt godt!
Skulle gjerne opplevd å få tvillinger selv, men ser ut til at jeg har for mye symptomer til at det blir det :hilarious::hilarious:
 
Herregud så gøy! Nå er det så mange tvillingmødre her inne så jeg kan avskrive det med en gang :hilarious: Gratulerer så mye ❤️
 
I allverden for tvillinger i januargruppa! ❤️
Gratulerer kjære deg! Ønsker dere alt godt!
Skulle gjerne opplevd å få tvillinger selv, men ser ut til at jeg har for mye symptomer til at det blir det :hilarious::hilarious:
Ja dette er helt sprøtt!! Tror forsatt jeg drømmer!:laughing005
Syntes det var så kult med alle tvillingene her men hadde aldri i min villeste fantasi trodd vårt ene egg hadde blitt til 2!!

Tusen tusen takk!!:Heartbigred:joyful:
 
Ja dette er helt sprøtt!! Tror forsatt jeg drømmer!:laughing005
Syntes det var så kult med alle tvillingene her men hadde aldri i min villeste fantasi trodd vårt ene egg hadde blitt til 2!!

Tusen tusen takk!!:Heartbigred:joyful:

Skjønner godt at du ikke tenkte det kunne være to! Det er bare så utrolig kult! :D
 
Herregud så gøy! Nå er det så mange tvillingmødre her inne så jeg kan avskrive det med en gang :hilarious: Gratulerer så mye ❤️

Har fortsatt trua på deg :D
 
Sniker! Men må bare gratulere, noe så magisk!
 
Back
Topp