Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Her er det bare en luring inni magen!
Så utrolig artig når man får så gode nyheter 
Fantastisk! Gratulerer så mye!![]()
Gratulere så myeenda en i tvilling gjengen!
Wow!!Gratulerer såå mye
![]()
Så gøy! Gratulerer![]()
Sniker! Men må bare gratulere, noe så magisk!
Tusen takk fine dere! Tanken før har skremt vettet av meg og var ALDRI noe jeg trodde kom til å skje meg, men nå syns jeg ikke noe i denne verden er vakrereGratulerer så mye![]()

Wooow! Så utrolig koselig, gratulerer så mye![]()
Gratulerer så masse!!Nå ble jeg kjempe glad, dette er jo helt fantastisk
Så gøy med så mange tvillingmammaer i denne termingruppen
![]()
Utrolig! Gratulerer så mye!![]()
Gratulere så mye! Så utrolig gøy![]()
Så gode dere er!! Tusen hjertelig takk!Magisk!! Man blir så glad av å lese slike historier!! Gratulerer så mye!!![]()

Ååh! Tusen tusen takk!!Å hærregud så utrolig gøyGratulerer såååå mye
nå er jeg sinnsykt spent på min TUL neste fredag 7+1! Har en følelse på tvillinger selv! Vet ikke hvorfor! Har bare hatt en følelse på det!
men det var skikkelig gode nyheter![]()
det er det nydeligste sjokket jeg har fått i mitt liv!! Hadde vært fantastisk om du og hadde 2 inni der! Har dere toeggede i familien? Eller det eneggede du har på følelsen?Åå så kjektGratulerer så mye
![]()
Åh, så gøyGleder meg til å følge deg videre!
Gratulerer så mye!![]()
Gratulerer så mye! <3
Gratulerer så myeSkjønner at det er et sjokk å se to, men så utrolig gøy at prøvingen har gått så bra! Ble helt rørt jeg nå!
Wow! Gratulerer! For en lykke![]()
Gratulerer, så artigdobbel lykke
![]()
Gratulere så myenå skal vi være minst 4 tvilling gravide her inne
![]()
Wow! Så kult!! Gratulerer så myeSå spennende det blir!
Gratulerer så mye![]()
Tusen tusen takk fine dere!
Søteste deg. Så utrolig gøyEr sååååå glad på dine vegne
Gratulerer sååå mye.![]()

Ååh ja tenk vi begge skal få tvillinger!! For noen mirakler ja!! Er fult opp med mer kjærlighet enn jeg trodde var mulig!Wow, det er jo virkelig et mirakel!!!
Gratulerer såååååå myefor en fantastisk nyhet - jeg er så utrolig glad på dine vegne
og så koselig at vi begge venter tvillinger
![]()
tusen tusen takk!! Gleder meg veldig til å følge deg videre!
Wow, utroligGratulerer
![]()
Tusen hjertelig takk begge 2!!Det må være litt av en tilfeldighetGratulerer med dobbel lykke
![]()

Gratulere så mye igjenDette er såååå gøy!!
Oii gratulerer med tvillinger!!! Gøy å se flere som får det.Her er det bare en luring inni magen!
Gratulerer![]()
Gratulerer
![]()
Så fantastisk![]()
Så fantastisk! Gratulerer så mye![]()
Tusen takk snille dere!!Gratulerer så myeSå utrolig artig når man får så gode nyheter
![]()

Ja!! Helt vilt!!Vilt!!! Gratulerer så inderlig masse!! Har jo også satt inn ett blastocyst, men håper under stille at det skal bli tvillinger![]()
Tusen tusen takk!

Ja det må være helt utrolig overveldendeÅåh! Tusen tusen takk!!det er det nydeligste sjokket jeg har fått i mitt liv!! Hadde vært fantastisk om du og hadde 2 inni der! Har dere toeggede i familien? Eller det eneggede du har på følelsen?