IVF mirakel ❤

Gratulerer så masse!!:love7 Nå ble jeg kjempe glad, dette er jo helt fantastisk:Heartred Så gøy med så mange tvillingmammaer i denne termingruppen:Heartpink

Jeg må bare dele nyhetene med dere!
I dag er en dag jeg aldri kommer til glemme.
Vi har brukt 1 år på å bli gravid og gått igjennom 1 prøverørsforsøk. Vi fikk satt inn ET perfekt egg (blastocyst).

Vis vedlegget 328101

I dag 7+1 var vi på ultralyd og fikk vite det ene egget har delt seg i 2 og vi venter ENEGGEDE TVILLINGER! :dummy1::dummy1: Vi hadde aldri i vår villeste fantasi sett dette komme. Jeg har ikke voldsomme symptomer eller noe. Begge ble målt til perfekt strl, 12mm. Vi føler oss så heldig. Et sjokk. Men så mye glede vi aldri kunne forestilt oss! :Heartbigred så nå er vi minst 4 tvilling gravide her!?

Vis vedlegget 328100
Å hærregud så utrolig gøy ❤️ Gratulerer såååå mye ❤️

nå er jeg sinnsykt spent på min TUL neste fredag 7+1! Har en følelse på tvillinger selv! Vet ikke hvorfor! Har bare hatt en følelse på det! :hilarious:

men det var skikkelig gode nyheter ❤️

Åh, så gøy:love7 Gleder meg til å følge deg videre!

Gratulerer så myexsmile9:Heartred Skjønner at det er et sjokk å se to, men så utrolig gøy at prøvingen har gått så bra! Ble helt rørt jeg nå!

Gratulere så mye :Heartbigred nå skal vi være minst 4 tvilling gravide her inne :wav

Wow! Så kult!! Gratulerer så mye :-) Så spennende det blir!

Gratulerer så mye :Heartred:Heartred

:angel8:angel8
Jeg må bare dele nyhetene med dere!
I dag er en dag jeg aldri kommer til glemme.
Vi har brukt 1 år på å bli gravid og gått igjennom 1 prøverørsforsøk. Vi fikk satt inn ET perfekt egg (blastocyst).

Vis vedlegget 328101

I dag 7+1 var vi på ultralyd og fikk vite det ene egget har delt seg i 2 og vi venter ENEGGEDE TVILLINGER! :dummy1::dummy1: Vi hadde aldri i vår villeste fantasi sett dette komme. Jeg har ikke voldsomme symptomer eller noe. Begge ble målt til perfekt strl, 12mm. Vi føler oss så heldig. Et sjokk. Men så mye glede vi aldri kunne forestilt oss! :Heartbigred så nå er vi minst 4 tvilling gravide her!?

Vis vedlegget 328100
Søteste deg. Så utrolig gøy ♥️ Er sååååå glad på dine vegne :smiley-angelic003:smiley-bounce016
Gratulerer sååå mye. ♥️

Wow, det er jo virkelig et mirakel!!!

Gratulerer såååååå mye:Heartpink for en fantastisk nyhet - jeg er så utrolig glad på dine vegne:Heartpink og så koselig at vi begge venter tvillinger :happy093

Back
Topp