IVF i oktober...

Lykkeline

Glad i forumet
Januarhula 2014
Ser at de som er/var i gang igjen i september har en slik tråd...

- Da kan vel VI også lage oss en slik [:)]

"Her kan vi dele tanker og følser, så man ikke føler seg helt alene om dette. Sykehuset er flinke på oppfølging, men de er ikke der hele tiden!
Og ikke minst hvor mange lykkes og ikke lykkes, det er viktig og snakke med noen som kan skjønne det man sier, så håper på noen blir med meg:)))" (kopiert fra Vi som er i gang igjen i september, *Lilly*, håper det var greit??) 

Litt om meg...og min status...
Vi skal til med vårt første IVF-forsøk nå i oktober...medisinene er kjøpt inn og klar til bruk...venter bare på TR nå, (som kanskje kommer rundt 7.okt). Skal oppdatere her etterhvert.

Vi skal i gang med 1.frys i 2. IVF runde[:)]
Skal ringe inn TR, som kommer når som helst nå...
Håper virkelig oktober blir en bra måned[:D][:D]

Hei :)
Kjempeflott initiativ! da kan vi jo følge hverandre litt lettere [:)]
Vi ska i gang med vårt 2. IVF.
1. IVF ble avbrutt etter uttak grunnet overstimulering, og vi har hatt 2 frys etter det.
Begynner på spray på torsdag, sprøyte 21.okt og UL 29.okt :)

Lykke til til alle som skal til å begynne med dette styret[:)] Selv så skal jeg forhåpentligvis ta ut egg og innsett om ikke så lenge. Kanskje neste uke???? Hmmmm. spennende er det uansett!![:)]

Eg har begynt på sprøyter til mitt 4. ICSI i dag[:)] Ul tirs 12. Blir mitt 5 egginnsett dette så no håpar eg spira klorar seg fast og veks i ca 9 mnd! [:)] Masse lykke til til deko andre oktoberdamer! [:)]

Så fint at vi er flere!!
Kjekt å følge med og prate med noen i samme situasjon!!

Lykke til dere også!!!

Hei.

Da fikk jeg TR, og har ringt inn til Medicus i dag. Begynner på puregon-pen i morgen....UL på mandag 11.10

Spennende [:)]

Lykke til snuppa
ORIGINAL: Lbo83

Vi skal i gang med 1.frys i 2. IVF runde[:)]
Skal ringe inn TR, som kommer når som helst nå...
Håper virkelig oktober blir en bra måned[:D][:D]

I dag kom tr, så da er vi i gang igjen[:D]
Første ul blir den 18.oktober!

Tusen takk IVFProver84[;)]

jeg er på dag 8 på sprøyter nå, skal inn på første ul på fredag, blir veldig spenennde....

Da var man i gang... første dag med synarela nesespray i dag [:)]
Hadde helt glemt den fæle ettersmaken, men ble jo raskt minnet på det ja.. [:'(]
Da er det bare 2 korte uker til oppstart med puregon sprøytene.
Glad det ble det denne gang, sist hadde jeg menopur. Syntes det var et herk med blanding og sånt, spes siden man jobber turnus og kanskje måtte fikle m d på jobb enkelte dager [8D] Men d slipper jeg jo denne gangen [:D]

Var med på september tråden, blir med her også [:)] Er på sprøyte dag 9 i dag, skal på UL i morgen. Er kjempe spendt. Kjempe gøy at det er så mange som er nesten likt i løypa [:D]

Hei:-)

I dag har jeg og sambo vært på første UL etter vi(jeg) begynte på puregonsprøyter, det såg bra ut, mange bra folikler på høyre side og flere på venstre side også, men de var litt mindre.

Skal fortsette med samme dose puregon (125 IE) og orgalutran frem til neste UL som er på torsdag!!

Håper alt klaffer!!!
(for allesammen her inne BTW)

Takk for lykken[;)]

Lykke til til dere andre også!!!

Eg var på ul i dag. Mange eggposar på høgre eggstokk og 4 på den venstre. Dei på den venstre var størst. Hadde ein god del eggposar på sånn 12-13-14-15 mm og ein på 16 og ein på 17. Gynekologen meinte eg hadde ca 10 eggposar det kunne verte egg av tilsaman så fornøgd med det. Ut i frå str på dei trudde eg kanskje at klinikken ville ha meg på puregon i fleire dagar, men skulle ta ein ekstra dose puregon på et.middag i dag i tillegg til den eg tok i dagtidlig. Så tilsaman 450 IE med puregon i dag! Reiser til Dk tors og uttak vert fredag. Yeah! Snart er eg aller mest sannsynleg rugar igjen! Og denne gonge forhåpentlegvis i 9 mnd! Masse lykke til til alle deko andre oktoberdamer her inne!

Takk, takk Anne L[:)]

Hei=))
Blir med her jeg og...prøvde å lage en sånn tråd jeg oxo...men var sikkert ikke tydlig nok i overskriften...hehe[:)]

Vi bynte på progestan kapsler og satt inn fryst egg forrige uke, så neste fredag/lørdag skal jeg teste[:)]
gleder meg....[:)]

ORIGINAL: Cizza03

Hei=))
Blir med her jeg og...prøvde å lage en sånn tråd jeg oxo...men var sikkert ikke tydlig nok i overskriften...hehe[:)]

Vi bynte på progestan kapsler og satt inn fryst egg forrige uke, så neste fredag/lørdag skal jeg teste[:)]

Hyggelig at du er her [;)][;)]

Lykke lykke til!!!!

ORIGINAL: elinfrøkena

ORIGINAL: Cizza03

Hei=))

Hyggelig at du er her [;)][;)]

Lykke lykke til!!!!

Takk, veldig hyggelig å være her oxo...spez siden vi ikke er åpne om dette i det virkelige liv[8D]

Takk, veldig hyggelig å være her oxo...spez siden vi ikke er åpne om dette i det virkelige liv[8D]

Hvordan går det med rugingen så langt da? Jeg synes det er vanskelig å ikke fortelle noen om forsøk, særlig de nærmeste, men det har sine fordeler også.

Jeg blir ruger på onsdag! Håper eggene våre tåler opptining. Vi har fem på frys og skal sette tilbake 1.

Back
Topp